بیان دستاوردهای نظام در قالب آثار نمایشی تأثیرگذاری بهتری دارد



به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ ” پیمان جبلی” در جلسه ویژه اربعین حسینی در مهران، با بیان اینکه مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی است، افزود: در اربعین سال جاری تلاش می شود که اچ دی کردن خطوط تصویر، به بهترین نحو ممکن پوشش خبری و تصویری این رویداد در استان داده شود.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما برای اطلاع رسانی خدمات دولت و خادمان مردم به عنوان راویان پیشرفت، تمام قد پای کار خواهد بود، اظهار داشت: آگاهی جوانان از پیشرفت ها و توسعه کشور و استان های مختلف، موجب ایجاد امید در بین نسل جوان و عزت و تلاش برای توسعه و پیشرفت می شود.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه اگر دستاوردهای بزرگ در قالب های نمایشی و فیلم و سریال به تصویر کشیده شود به یقین تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت، تصریح کرد: شهید رضایی نژاد از شهدای هسته ای کشور از فرزندان بزرگ این استان است و ما تلاش می کنیم که آثار فاخر با محوریت افراد و چهره های شاخص استان در قالب آثار نمایشی با کمک و هدایت مسئولان استان تولید شود.

جبلی تاکید کرد: درک رسانه ای استان ایلام در کلنگ زنی قرارگاه رسانه ای در پایانه مرزی مهران نمود کرده است و امید است که از دل این درک رسانه ای آثار فاخر نمایشی در حوزه دفاع مقدس و اربعین حسینی تولید شود.

وی ادامه داد: امروز زیرساخت های مرز مهران در راستای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی بسیار متفاوت از سال های گذشته است که مسئولان استان بالاترین درجه تلاش و خادمی را برای خدمت به زوار به منصه ظهور رسانده اند.

بخوانید:  اروپا بیشتر از ایران به توافق نیاز دارد

همچنین رئیس رسانه ملی در بازدید از سد کنجانچم مهران با بیان اینکه سامانه گرمسیری مصداق و نماد بارز توانمندی و ظرفیت بالای جوانان کشور است، گفت: با توجه به اینکه ابرپروژه گرمسیری از مهمترین طرح‌های کشور است ضرورت دارد این طرح، در قالب‌های مختلف خبری و چشم‌اندازهای بصری به تصویر کشیده شود.



منبع