تشکیل دارالقرآن‌های مرکزی در هر منطقه تهران

در پایان این جلسه پس‌از هم‌افزایی و مشورت اعضا، موضوعاتی حول محور قرآن و عترت به ویژه برنامه‌های مرتبط با فصل نیایش و همچنین ماه مبارک رمضان بررسی و طرح‌هایی همچون طرح کرامت و قلب سلیم (حمایت از مساجد تخصصی قرآن کریم طرح آرمان) برنامه‌ریزی و در دستور کار اجرایی منطقه قرار گرفت. 

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه حضور شهرداران نواحی، مدیران سرای محلات منطقه، خانه‌های قرآن و عترت، فعالان قرآنی، اساتید قرآنی و … در جلسات شورای قرآن منطقه الزامی است،‌ گفت: آقای زرین به عنوان سرپرست تمامی دارالقرآن‌های مناطق ۲۲ گانه معرفی می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا، سلسله‌ جلسات شورای عالی قرآن و عترت مناطق شهرداری تهران دومین گردهمایی فعالان، نخبگان و پیشکسوتان قرآنی به میزبانی شهرداری منطقه ۹ و با حضور مهدی سیفی، دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران و جمعی از فعالان و نخبگان قرآنی این منطقه برگزار شد.

دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران بر تشکیل دارالقرآن‌های مرکزی در هر منطقه تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به تاکیدات معاونت شهرداری تهران مقرر شد تا دارالقرآن‌های مرکزی در ساختمان‌های مناسب در تمامی مناطق فعال شوند و برهمین اساس تا قبل از ماه مبارک رمضان شاهد احیای جلسات قرآن در محلات خواهیم بود.

انتهای پیام/ 



منبع

 مهدی سیفی دبیر اجرایی شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران  با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های خدمت به مردم، شهرداری است که با‌ توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌ها باید این وظیفه الهی و دینی را اجرا و گامی بزرگ در این راه برداریم، به ضرورت تربیت قرآنی در اضلاع مساجد، مدارس، محله و منازل اشاره کرد و گفت: با اتصال این اضلاع به هم شاهد شکوفایی قرآن در محلات خواهیم بود.

بخوانید:  مودم‌های 5G ایرانی به بازار می‌آید