تصویب ۹۹ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان پیرانشهر

استاندار آذربایجان غربی تردد زائران برای نخستین بار از مرز تمرچین را نیز نماد همدلی و همبستگی این استان دانسته و اضافه کرد: بازگشایی مرز تمرچین اثرات ملی و بین المللی قابل توجهی در راستای اتحاد و ارتقای امنیت در کنار تبادل فرهنگ و تقویت بین مذاهب دارد که با همت دولت سیزدهم صورت گرفته و استقبال قابل توجهی نیز از آن شد.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین و نقش آن در توسعه اقتصادی منطقه گفت: آمار ۹ ماهه گمرکات، نشان از روان سازی و فعال سازی این مرز بین المللی بوده و تلاش می‌کنیم روند رونق تجاری آن همچنان رو به بهبود باشد.

 

انتهای پیام

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام مصوبات سفرهای شهرستانی از ضروریات و در راستای مطالبات مردمی است، اضافه کرد: در حوزه بهداشت و سلامت مردم، توسعه فضای آموزشی، آبرسانی، دفع فاضلاب، راه روستایی و اجرای طرح‌های هادی، مصوبات خوبی در شورای برنامه ریزی استان با محوریت پیرانشهر مصوب شده که امیدواریم در آینده نزدیک اثرات آن برای مردم ملموس باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی  در پایان سفر ۲ روزه به پیرانشهر و در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: احصای مشکلات و موانع تولید در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی، خدماتی و آموزشی از اولویت‌های اصلی دولت برای ارتقای شاخص‌های توسعه این منطقه است.

خبرنگار : علی غیور



منبع

معتمدیان همچنین یادآور شد: واگذاری زمین‌های روستایی با مساحت ۵۰۰ متر و با هدف اجرای پروژه‌های خدماتی و رفاهی با کمک بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و فرمانداری برای اولین بار از مصوبات این سفر بود.

بخوانید:  لاغری سریع با این رژیم نظامی / 4.5 کیلوگرم تنها در یک هفته!
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم حضور مسئولان در شهرستان‌ها و بازدیدهای میدانی از تمام مناطق استان و پیگیری و بررسی مشکلات در راستای محرومیت زدایی است.