توری پرسی تولید کننده انواع توری پرسی قیمت توری پرسی ایران توری | foulka

این محصول مقاومت بالایی در برابر خراش دارد و به همین جهت در فضاهایی از جمله لابی‌ و فضای داخلی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از روش‌های تولید این محصول بر اساس روش غوطه‌وری است؛ در این روش، یک وان مذاب با دمای ۴۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد ایجاد می‌شود و بعد، قطعه‌ی داخل این وان، ذوب می‌شود. بعد از خروج این محصول از وان، آن را در معرض واکنش با کربن و اکسیژن قرار می‌دهند و در نهایت، یک لایه‌ی مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی روی آن ایجاد می‌شود. معمولا از توری ها در مجتمع های مسکونی با ویلاها به منظور ایجاد دیوار حفاظتی استفاده می شود. برخی از توری های پرسی نیز در ساختمان سازی بکار می روند که کاربرد متفاوت تری صنایع مفتولی فولکا دارند.

مهمترین کاربردهای توری پرسی چه مواردی هستند؟

در مقاله توری چیست + انواع و 5 کاربرد توری فلزی به طور کامل با انواع توری و کاربرد هر یک آشنا شوید. این توری انعطاف بسیار بالایی داشته و همچنین در برابر ضربه و رطوبت و خردگی مقاوم است. همین موارد باعث می شود توری پرسی کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی داشته باشد.

کاربرد توری پرسی چیست؟

توری پرسی به کمک دستگاهی به نام دستگاه توری پرسی تولید می‌شود. قابل توجه است که امکان ساخت فنس پرسی با عرض‌های مختلف با این دستگاه وجود دارد. در زمان تولید این محصول، برا خلاف توری جوشی از هیچ جوش‌کاری استفاده نمی‌شود.

جدول مشخصات توری پرسی

یکی از توری‌ فلزی‌های پرکاربرد، توری‌های پرسی هستند که با نام‌های فنس پرسی و توری مشبک نیز شناخته می‌شوند. در توری مشبک، مفتول‌ها به حالت تار و پود به یک‌دیگر بافته می‎شوند و یک شبکه توری به وجود می‌آورند. بهتر است به منظور آشنایی و خرید توری پرسی، با انواع آن نیز آشنا شوید. به طور کلی انواع توری فلزی مانند توری مرغی یا توری گابیون دارای انواع مختلفی هستند.

  • پس از استعلام محصول، کارشناسان فروش آهن تخفیف، قیمت و مشخصات محصول و سایر جزئیات خرید را در قالب پیش فاکتور به شما ارائه می‌دهند.
  • این محصول با ویژگی مقاومت در برابر ضربه و تغییرات دمایی شناخته می‌شود.
  • هرگاه صحبت از چگونگی ایجاد و ساخت محافظ‌های امنیتی برای اماکن مختلف به میان می‌آید، اولین و بهترین گزینه پیش‌رو، توری‌ها هستند.
  • پیش رو اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی، کاربرد های توری پرسی و … در اختیار شما میگذاریم.
بخوانید:  فروش اقساطی مبلمان رویال اقساط 24 ماهه بدون نیاز به ضامن

ولی بر خلاف شکل ظاهری تفاوت‌های بسیاری از نظر ساختار و مشخصات بین توری پرسی و سرندی وجود دارد. این توری ها از در هم تابیدن  مفتول سیاه و یا مفتول گالوانیزه میلی‌متر ساخته می‌شود. این نوع توری طبق چشمه، نوع مفتول، نوع بافت مفتول و ایرانی و خارجی بودن آن در گروه های گوناگونی تقسیم می‌شود، از این رو شاهد تنوع زیادی از این محصول در بازار هستیم. که همین عوامل در تعیین قیمت فروش توری پرسی تاثیر‌ بسیار زیادی دارند که در خرید توری پرسی لازم است به این موارد توجه شود. مشخصات توری پرسی با توجه به نوع، ضخامت و جنس مفتول، شکل چشمه، ابعاد و نوع بافت آن تعیین می‌گردد.

توری پرسی تولید کننده انواع توری پرسی قیمت توری پرسی ایران توری | foulka