توقع ما این است که تیم ملی بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد

او در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی ایران در این رقابت‌ها امیدوار هستید؟ گفت: باید مرحله به مرحله در این رابطه صحبت کنیم. اینکه قاطعانه از این صحبت کنیم که تیم ملی قهرمان شود، مقداری سخت است. ما باید مقداری تغییرات داشته باشیم و گام به گام پیش برویم و امیدوارم با عملکرد خوب و غیرت بازیکنان بتوانیم به آن نتیجه‌ای که مد نظرمان است، برسیم.



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن اشجاری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در ۲ بازی ابتدایی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما در بازی دوم نتوانستیم عملکرد ایده‌آلی داشته باشیم و با توجه به اینکه تیم‌ها با آمادگی کاملی به مسابقات می‌آیند، اگر نتوانیم آمادگی ایده‌آلی را به دست بیاوریم، کار برای ما سخت‌تر خواهد شد.
او با اشاره به اینکه انتظار می‌رود تیم ملی نمایش ایده‌آل و مطلوبی را از خود نشان دهد، خاطرنشان کرد: من همیشه به آقای قلعه‌نویی ارادت داشتم و ایشان بهترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم ملی بود و انتظار ما این است که تیم ملی نمایش خیلی خوبی در مسابقات داشته باشد. ما بازیکنان و لژیونر‌های خوبی داریم و توقع ما این است که این تیم بتواند بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد.
اشجاری در خصوص تقابل ایران مقابل امارات در بازی سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: امارات در بازی گذشته عملکرد خوبی نداشت و به دنبال این است که از ما امتیاز بگیرد و این کار را برای ما سخت می‌کند. اگر ما عملکرد بازی گذشته را داشته باشیم، کار در این بازی هم برای ما سخت خواهد شد.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: من فکر می‌کنم به نظر فنی، فاصله خطوط مقداری زیاد است و باید این مشکل را برطرف کنیم تا راه‌های رسیدن تیم به گل بیشتر شود. ما در حال حاضر روی خلاقیت بازیکنان به گل رسیدیم و این تا یک جایی جواب دهد. اگر حریف آنالیز خوبی از تیم و نفرات برتر ما داشته باشد، کار برای ما سخت می‌شود. تیم ملی با شرایطی که دارد، بازی‌های مرحله گروهی برایش بازی تدارکاتی محسوب می‌شود و باید خود را آماده کند تا در مرحله حذفی بتواند عملکرد خوبی را از خودش نشان دهد.

بخوانید:  شیائومی پرچمدار جدید خود با دوربین افسانه‌ای رونمایی کرد