شیائومی پرچمدار جدید خود با دوربین افسانه‌ای رونمایی کرد

شیایومی ۱۳ اولترا دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با وضوح QHD و امولد است که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. برای محافظت از این صفحه نمایش یک لایه از گوریلا گلس ویکتوس روی آن قرار داده شده است.


|

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ شیائومی پر رویداد اخیر خود از شیائومی ۱۳ اولترا با سخت افزار منحصربفرد رونمایی کرد. این گوشی نسخه ارتقا یافته شیائومی ۱۳ پرو است که در آن ویژگی های سخت افزاری جدیدی بکار گرفته شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک حسگر یک اینچی سونی است که قادر خواهد بود میزان نور ورودی و عمق میدان را در تصاویر و ویدیوها تنظیم کرد.

در پنل پشتی این گوشی دوربین های چهارگانه قرار دارند که یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. دوربین تله فوتو در این گوشی شامل دو حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است که یکی از آنها بزرگنمایی اپتیکال ۲.۵ برابری و دیگری زوم ۵ برابری ارائه می کند. شیائومی در قسمت دوربین این گوشی از لنزهای شرکت لایکا استفاده کرده است. بنابراین پردازش عکس و فیلم در این گوشی با قابلیت های جدیدی همراه خواهد بود. یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شد.

بخوانید:  شکست تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل عمان در دیداری دوستانه

انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

تراشه این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. قراراست در چند مدل با رم های ۱۲ تا ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5X عرضه شود.ار حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ تا یک ترابایتی ازژ نوع UFS4. 0 نیز در آن بکار رفته است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی‌ وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد. علاوه بر آن پرچمدار جدید شیائومی دارای درگاه USB3.2 است و از طریق پورت USB C می تواند داده ها را با سرعت ۵ گیگابایت بر ثانیه منتقل کند. طبق ادعای شرکت سازنده شارژ کامل این گوشی تنها ۳۵ دقیقه طول میکشد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع