تکمیل و بهره‌برداری از ۴۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در ۷ ماهه سال‌جاری

۴۳۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی از برنامه ۷۵۰کیلومتری امسال بهره‌برداری شد

کدخدازاده گفت: در برنامه امسال تکمیل ٧۵٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در برنامه بود که بخشی از آن به طول حدود ۴٣٠ کیلومتر انجام شده است.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه‌های گلوگاهی از جمله ۷ کیلومتر باقیمانده محور چهارخطه تهران-اهواز – بندر امام(ره) در منطقه توره تا بروجرد ، تکمیل محور داران-درود به طول ٣٠ کیلومتر که استان اصفهان را به استان لرستان و خوزستان متصل می کند،  و تکمیل ۱۵ کیلومتر باقیمانده و پل‌های محور اهواز- چذابه در برنامه است.



منبع این مقام مسئول در بیان جزییات بخشی از محورهای با اولویت که در برنامه ساخت است، توضیح داد: تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور ١٨٠ کیلومتری میانه-میاندوآب ، محور قزوین-الموت به طول ۶۲ کیلومتر، از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت ساخت در برنامه تکمیل قرار دارد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با یادآوری تکمیل و بهره‌برداری از محورهای مهمی از جمله آزادراه شیراز-ایزدخواست به طول ۲۱۲ کیلومتر و محور پاتاوه-دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر، افزود: در برنامه امسال شرکت ساخت تکمیل قسمت‌هایی از کریدور جنوب (از شلمچه تا گواتر) ، بخش‌هایی از کریدور غرب ( بندر امام (ره) تا مرز بازرگان) در برنامه است.