رتبه نخست دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در بین دانشگاه‌های کشور در زمینه علوم زیستی

طبق گزارش موسسه رتبه‌بندی تایمز که در زمینه علم‌سنجی و رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان فعالیت دارد، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در موضوعات مورد بررسی حائز رتبه‌های مناسبی در سطح جهان شد.
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در زمینه علوم زیستی (شامل علوم بیولوژیکی، علوم ورزشی، علوم دامپزشکی، کشاورزی و جنگلداری) در رتبه ۴۰۱ تا ۵۰۰ برترین دانشگاه‌های جهان و اول دانشگاه‌های کشور و در زمینه علوم فیزیکی (شامل فیزیک و نجوم، شیمی، زمین شناسی، محیط زیست و علوم دریایی، آمار و ریاضی) نیز موفق به کسب رتبه ۶۰۱ تا ۸۰۰ جهان و رتبه دهم در بین دانشگاه‌های کشور شد. 
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان که توسط موسسه تایمز صورت گرفت در بازه رتبه‌ای ۱۰۰۰- ۸۰۱ جهانی، بیست و پنجم دانشگاه‌های کشور و در رتبه یازدهم دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم،تحقیقات و فناوری قرار دارد.
انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بر اساس رتبه‌بندی موضوعی انجام شده توسط موسسه رتبه‌بندی تایمز در سال ۲۰۲۴، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موفق شد در اولین حضور خود در این رتبه‌بندی، رتبه ۴۰۱ تا ۵۰۰ را در بین برترین دانشگاه‌های جهان و رتبه اول را در بین دانشگاه‌های کشور در زمینه علوم زیستی کسب کند.