جشنواره تئاتر به هویت فرهنگی و هنری مردم دزفول آمیخته شده است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در پایان از هنرمندان، هیات داوران، هیات بازبین و همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی و اضافه کرد: با وجود مشکل های فراوان پای هنر ایستاده‌ایم و امیدواریم برنامه‌های هنری با قوت ادامه یابند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول افزود: امسال جشنواره را به یاد کودکان و نوجوان غزه و پیوند آنها با مقاومت و پایداری دزفول آغاز کردیم تا بگوییم نقش هنر بسیار پررنگ است و هنرمندان نسبت به وقایع بی‌تفاوت نیستند.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالحمید صادق جولا امروز جمعه 26 آبان ماه در آیین اختتامیه جشنواره تاتر کودک و نوجوان دزفول که با حضور مسوولان استانی و شهری در سالن آیت الله قاضی دانشگاه جندی شاپور برگزار شد، اظهار کرد: برای پانزدهمین مرتبه در قالب جشنواره ایی ملی، در پایتخت مقاومت، پذیرای هنرمندان سراسر کشور بودیم که باعث افتخار است.

لازم به ذکر است که پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول از ۲۲ آبان‌ماه در بوستان دولت دزفول آغاز و امروز جمعه 26 آبان ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

او گفت: جشنواره تئاتر به هویت فرهنگی و هنری مردم دزفول آمیخته شده و بستری برای هنرمندان جوان است تا در عرصه‌های بین المللی پرتوان تر حاضر شوند.

او ضمن گرامیداشت ۶۸ شهید هنرمند این شهرستان، ادامه داد: یکی از اهدافی که در این جشنواره دنبال و محقق شد، تقویت تعاملات بین بخشی بین نهادهای فرهنگی دزفول بود تا بتوانیم در راه رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان پررنگ تر ظاهر شویم.

بخوانید:  تحریم‌ها به تغییر رفتار ایران منجر نشد/ واشنگتن به دنبال راه‌هایی برای تقویت تحریم‌ها علیه ایران است