برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند

انتهای پیام/



منبع

لوح تقدیر و جایزه ویژه به طراح بروشور نمایش هفت در مهربونی اثر علی خردمند از دزفول داده شد.

 در بخش نویسندگی از رضا فیاضی برای نمایش لولوی آوازه خوان و عقیل جماعتی برای نمایش ۲۸۸۸ از شهرستان دزفول تقدیر به عمل آمد.

لوح تقدیر به طراح صحنه لولوی آوازه خوان اثر جواد قلی پور از شهرستان آغاجاری رسید و دیپلم افتخار این بخش نیز به طراح صحنه نمایش شازده کوچولو اثر مرضیه درخشان نیا از شهرستان همدان اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه ویژه به طراح گریم نمایش هفت در مهربونی به طاهره ذاکری از شهرستان دزفول رسید.

بخش بازیگری زن: 
دیپلم افتخار و جایزه ویژه رتبه نخست بازیگری به پگاه اسماعیل بخش برای نمایش هفت در مهربونی از دزفول، رتبه دوم بازیگری زن نیز به زهرا حسینی برای نمایش پ پاک ت تمیز از شهرستان شیراز و رتبه سوم به فاطمه ابرا پایدار برای نمایش نون زنجبیلی از شهرستان همدان اهدا شد.
 
 بخش بازیگری مرد: 
  دیپلم افتخار و جایزه بازیگری رتبه نخست به علی رستمی برای بازی در نمایش ۲۸۸۸ از شهرستان دزفول، رتبه دوم به حمیدرضا رضایی مجد برای بازی در نمایش نون زنجبیلی از همدان و رتبه سوم  نیز به مصطفی تمیمی پور برای بازی در نمایش لولوی آوازه خوان از شهرستان آغاجاری رسید.

 لوح تقدیر به آهنگساز هفت در مهربونی اثر محمدمهربان زاده از شهرستان دزفول اهداء شد.

بر این اساس ۱۳۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده  شامل شامل ۴۵ نمایشنامه، ۶۴ نمایش صحنه‌ای و ۲۲ نمایش خیابانی، هشت اثر صحنه ایی از هنرمندان استان‌های همدان، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی و خوزستان برتر شدند که ۲ اثر از این تعداد مربوط به هنرمندان دزفول است و چهار اثر در بخش خیابانی به بخش رقابتی راه یافتند.

بخوانید:  هت تریک در پیروزی یا دبل برای مورایس مقابل پرسپولیس؟!

بر این اساس آرای هیات داوران پانزدهمین جشنواره تاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به شرح ذیل اعلام شد.

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند

بخش کارگردانی: 

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان امروز جمعه 26 آبان ماه با حضور مسوولان استانی، شهری هنرمندان و علاقمندان این این هنر با اجرای سرود ایستاده تا ظهور در سالن اجتماع های دانشگاه جندی‌شاپور آغاز شد و در ادامه پس از معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این بخش ضمن تقدیر از  کارگردان نمایش نون زنجبیلی اثر فاطمه ابرا پایدار از همدان، رتبه دوم کارگردانی به نمایش ۲۸۸۸ ستار رشنو  و رتبه سوم به کارگران نمایش هفت در مهربونی از امیر خردمند هر دو نمایش از شهرستان دزفول تعلق گرفت.

 بخش بازیگری نوجوانان: 
معصومه ولی پور برای بازی در نمایش لولوی آوازه خوان و یگانه کشاورزی برای بازی در نمایش لولوی آوازه خوان از شهرستان آغاجاری، یاسین ابراهیمیان برای بازی در نمایش شازده کوچولو از شهرستان همدان و سینا عیسوند برای بازی در نمایش ۲۸۸۸ از شهرستان دزفول حایز رتبه های برتر شدند.

داوران بخش نمایش این جشنواره مجید قناد، امیر مشهدی عباس از اساتید برجسته حوزه کودک و نوجوان و مهدی درویش از داوران به نام استان خوزستان بودند که از 23 الی 26 آبان ماه داوری و کارگاه های آموزشی را عهده دار بودند.

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند

 در بخش صحنه‌ای طراحی لباس لوح تقدیر به طراح لباس پ پاک ت تمیز به یگانه محمودی از استان فارس تعلق گرفت.

جایزه ویژه طراحی لباس نیز به طراح لباس نمایش لولوی آوازه خوان فریده مرادی از شهرستان آغاجاری استان خوزستان اهداء شد.

بخوانید:  پیکان در کرمان چپ شد؛ تساوی در تهران

لوح تقدیر در بخش صحنه‌ای این جشنواره برای طراحی و ساخت عروسک به طراح عروسک‌های نمایش شازده کوچولو مرضیه درخشان نیا از شهرستان همدان داده شد.