نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایراداتی که در حین اجرای رتبه بندی معلمان ایجاد شده بود، گفت: از معلمان عذر خواهی می کنم، چراکه کار سنگینی بود اما این مهم آغاز شد و نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.
وی با بیان اینکه امام راحل بازوان فکری و فرهنگی داشت که هر کدام در هر منطقه یک استوانه بودند، اظهار کرد: در شیراز آیت الله دستغیب، در همدان آیت الله مدنی، آیت الله قاضی و صدوقی هر کدام یک وزنه محسوب می شدند.
آیا این خبر مفید بود؟
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه نقش معلمان همانند نقش انبیاء اللهی است، تصریح کرد: در نظام ما معلمی برگرفته از رسالت انبیاء و تعلیم و تربیت است.
وی در خصوص رتبه بندی معلمان بیان کرد: دیکته رتبه بندی معلمان را بسیاری از افراد ننوشتند چراکه مطمئناً نارضایتی ایجاد می شود، به همین دلیل ۱۲ سال این مهم به سرانجام نرسید، اما این اقدام توسط مجلس یازدهم و دولت جدید انجام شد.
وی با بیان اینکه کشور ما در مرز دانش حرکت می کند، تصریح کرد: اگر کشور رشد و توسعه داشته، پایه گذاری آن در آموزش و پرورش نهادینه شده است، براین اساس باید قدر معلم و آموزش و پرورش را بدانیم، چراکه در جهت تربیت نسل آینده گام بر می دارند.
دکتر عباسی افزود: از سال ۴۲ به بعد در هر روستا دور افتاده ای که از پایتخت فاصله زیادی داشت نوارها و بیانیه های حضرت امام خمینی (ره) وجود داشت، به عبارتی یک ابزار فرهنگی باعث رشد و تکامل این انقلاب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا عباسی ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نشست با مدیر و معاونین ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج با تبریک هفته معلم و مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت اظهار کرد: از ابتدای مجلس یازدهم تلاش های زیادی در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش انجام شده است، تا مثمر ثمر باشیم.
دکتر عباسی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان البرز، احداث ۱۰۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ساخت ۲۰۰ مدرسه پیش بینی شده است.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ فن آوری نو در دنیا وجود دارد، عنوان کرد: کشور چین در هر ۴۴ فن آوری جزو پنج کشور اول دنیا است و بعد از آن آلمان با ۲۰ فن آوری قرار می گیرد و ایران کشور پنجم دنیا است که تقریباً در ۷ فن آوری دنیا جزو ۵ کشور اول دنیا هستیم.