جهش تولید با مشارکت مردم باید مورد توجه مسئولان درجه اول باشد

وی خاطرنشان کرد: ایام ، ایام شب قدر است یکی از کارهایی که کمیته امداد دارد و بسیار هم خوب و پسندیده است ، طرح اکرام ایتام هست ، که هم در مصلی و هم در شب های قدر در پایگاه هایشان در سطح برخی هیئات و مساجد فعال هستند ، یک کار خیر و بسیار ارزشمند که تداوم بخش سنت زیبای امیر المؤمنین است ، ان شاءالله خدا از همه ی خیرین قبول بفرماید.

وی افزود: حضرت آقا یکی از برنامه هایی که ابتدای سال اعلام کردند و خودش یک تهاجم فعال محسوب می شود به سمت دشمن در برابر جنگ اقتصادی که به راه انداخته همین شعار سال است که فرمود جهش تولید با مشارکت مردم ، که باید هم مورد توجه مسئولان در درجه اول باشد و همین مورد توجه مردم عزیز که همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه ماهدشت کرج ادامه داد: الان یکی دیگر از تهاجماتی که در فضای مجازی و حقیقی ، پر شتاب دارند در سایه غفلت و خواب مسئولین تبلیغ  و پخش می کنند و این افکار آلوده را نشر می دهند که دین مانع است ، باید از مناسک دینی ، یعنی نماز و روزه و حجاب و … فاصله گرفت ، باید از اعتقادات دینی خدا و نبوت و امامت و معاد و …دست برداشت ، باید از اخلاق دینی دست برداشت و آزاد و بی بندو بار بود ، خب الحمدلله مسئولین ما هم در حال خدمت رسانی هستند و نمایندگاه مجلس ما هم همینطور و قوه قضائیه هم همینطور و یک لایحه حجاب و عفاف می خواهند مصوب کنند ، بازی های سیاسی در می آورند و همه چیز را متوقف کردند ، نظارت ها را بر فضا های مختلف ، خب شما گفتید که تا تصویب آن لایحه که در این کش و قوس ها معلوم نیست چی از آب در بیاید ! همین قانون های فعلی کفایت می کند ، خب کجاست عمل به همین قوانین؟ 

بخوانید:  آمار جالب گلزن نفت مسجدسلیمان مقابل سرخابی‌ها

 امام جمعه ماهدشت کرج گفت: تشکر از ستاد استقبال از سال جدید و همچنین استقبال از بهار قرآن که قبل سال و در سال جدید هم اقدامات خوبی را انجام دادند در سطح شهر ، از همه ی ارگان ها و مسئولین محترمشان ، ان شاءالله مأجور باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین علی رادمرد در خطبه های نماز این هفته ماهدشت کرج اظهار کرد: اگر در جامعه دست از احکام خدا برداشتیم و بی تفاوت بودیم ، خودمان را به شکست از دشمن نزدیک کردیم ، باور نکنیم حرف روشنفکرنماهای لیبرال مسلک و غرب پرست را که در درسایه فاصله گرفتن از دین به موفقیت می رسید ، خیر ، موفقیت که نیست ، شکست است.

وی بیان کرد: می دانیم که این حرکات دشمن پسند کم است و قاطبه مردم اینگونه نیستند اما همان کم با ضریب خوردن در فضای مجازی و رسانه ای زیاد جلو داده می شود و فضا را به سمت ناامیدی دین داران سوق می دهد ، فضا را به سمت تقابل مردم با مردم پیش می برد ، آقایان سران سه قوه و مسئولان متناظر در استان و شهرستان ها ، از خواب غفلت  و سنگین بیدار شوید ، ان شاءالله که به نفع دین کاری کنند و تصمیم قاطعی بگیرند.

حجت الاسلام رادمرد با اشاره به اینکه روز سه شنبه 13 فروردین ، روز شهادت آقا امیر المؤمنین است ، گفت: خب مصادف با روز طبیعت هم هست ، البته نیازی به این تذکر نیست ، لکن از باب وَذَكِّر فَإِنَّ ٱلذِّكرَى تَنفَعُ ٱلمُؤمِنِينَ ، عرض می کنیم که حرمت مولا و روز شهادت نگه داشته شود و موکول کردن آن به روزهای بعد ایام شهادت پاسدار آن روز باشیم و مراقبت هم بشود خدا نکرده انسان غافلی هتک حریم نکند و یاد به عمد کسی بخواهد حرمت شکنی کند ، با رعایت ملاحظات تذکر داده شود و از طرفی هم مجموعه ها تدابیر لازم را داشته باشند. ان شاءالله همه ی ما و جامعه ی ما تحت عنایت مولا امیر المؤمین قرار گیرد.

بخوانید:  همه اسرائیل را مسخره می‌کنند!

وی تصریح کرد: موضوع غزه و مصیبت بزرگ آن است که جنایت های بزرگ و فجیعی را رقم زده اند و متاسفانه سران خفته برخی کشور های اسلامی که حقیقتا شریک در جنایت صهیونیست ها هستند ، هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و ننگ بر آنها باد! ان شاءالله هم بین الصلاتین در محکومیت جنایات آنها برنامه مختصری خواهیم داشت و هم هفته آینده که روز قدس است حضور با شکوه مردم عزیز را در راهپیمائی آن روز شاهد خواهیم بود ، که اطلاع رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/



منبع