«حاج قاسم» را در سریال نشان نمی‌دهیم

امیدواریم و تلاش می‌کنیم همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این سریال را به پخش برسانیم.

منبع: ایسنا

در قصه «ترور» ما در یک ماموریتی هستیم و به شخصیت حاج قاسم نمی‌رسیم. بنابراین بازیگری نقش سردار سلیمانی را بازی نخواهد کرد.

انتهای پیام/



منبع

امینی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش از ساخت سریال کمدی خبر داد و گفت: ما سازنده‌ایم و سازنده یک ژانر نیستیم و در حال حاضر هم چندین ماه است بر روی متن یک کار طنز کار می‌کنم. به دنبال این هستم حال مردم خوب شود و برای امید و نشاط مردم یک ژانر طنز سالم، خوب و خانواده‌پسند را تجربه کنم.

به گزارش برنا؛ مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «ترور» از ادامه ضبط این اثر در کرمان و دو کشور دیگر خبر داد و گفت: در حال حاضر نیمی از سریال «ترور» درتهران ضبط شده و بعد از آن مهمان مردم مهمان نواز کرمان خواهیم بود؛ در پایتخت مقاومت و خود شهر حاج قاسم کار را فیلمبرداری خواهیم کرد. همچنین در دو کشور دیگر هم کار ادامه پیدا خواهد کرد.

جنس کار قهرمانان تاریخ معاصر که مخاطب و مردم در یک برهه زمانی ویژگی‌های او را لمس کرده‌ و از نزدیک دیده‌اند، خیلی سخت است. ما در ده‌ها فیلمی که ساختیم، قهرمان‌های مختلفی خلق کردیم و مخاطب با آن‌ها همذات‌پنداری کرد، به آن‌ها علاقمند شده و آن‌ها را پذیرفت و پیگیرشان بود؛ اما در کارهایی از جنس «ترور» (با موضوع سردار سلیمانی)، مخاطب قهرمان را می‌شناسد، شما نمی‌توانید او را به مخاطب معرفی کنید چون او را می‌شناسد. بنابراین ترسیم و طراحی این موضوع و درام را باید با وسواس و حساسیت‌های خاصی باید پیش برد. اگر قهرمان را خارج از ادراک و نگاه مخاطب به تصویر بکشیم، قطعا اثر را پس می‌زند و نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

بخوانید:  اعمال مخصوص و روزمره مهم در ماه مبارک رمضان

«ترور» صرفا یک سریال هشت قسمتی است اما به اندازه یک مجموعه ۵۰ الی ۶۰ قسمتی از گروه انرژی می‌گیرد.