در حال نزدیک شدن به اهدافمان هستیم/فراز و نشیب در شمشیربازی طبیعی است

رییس فدراسیون شمشیربازی درباره عملکرد علی پاکدامن در جام جهانی الجزایر گفت: علی بازیکن بزرگی است و در رنکینگ جهانی هم جزو ده نفر برتر جهان است و بدون شک طبیعی است برخی اوقات ورزشکاران در شرایط افت خود قرار بگیرند، اما باز ما نگران نتایج او نیستیم. 

پورسلمان درباره مسابقات آینده تیم ملی برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: برای ما که به دنبال سهمیه تیمی المپیک هستیم، مهم رقابت‌های تیمی است و اولین رویداد پیش رو که در این بخش برگزار می‌شود و باید در آن شرکت کنیم، جام جهانی ایتالیا است.

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: تیم کره جنوبی که سال گذشته در همین الجزایر به عنوان نخست رسیده بود در امسال به رتبه چهارم دست یافت. بالاخره فراز و نشیب‌ها همیشه در بخش تیمی برای همه وجود دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. از طرف دیگر پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان این نخستین رقابتی بود که انجام شد و برای همین هم تیم ما تحت فشار زیادی قرار داشت چرا که در این مدت به مسابقات مختلفی رفته بود.

علیرضا پورسلمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد تیم ملی شمشیربازی سابر در جام جهانی الجزایر اظهار کرد: مسابقات خیلی سطح بالایی داشت و ما هم بر مبنای نشانه گذاری‌هایی که انجام می‌دهیم به تدریج به اهداف خودمان در حال نزدیک شدن هستیم. خداراشکر اکنون هم در رنکینگ جهانی برای حضور در المپیک جزو بهترین تیم‌های آسیا هستیم و از نتایج هم راضی بودیم.

بخوانید:  جدید ترین قرارداد شهاب حسینی