حمله‌ غافلگیرکننده حماس تمام نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را به هم ریخت

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در سی‌امین همایش روسای حفاظت‌واطلاعات قوه قضائیه با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضرت معصومه(س) بر اساس روایات، شفیعه‌ای است که امام صادق (ع) قبل از به دنیا آمدن ایشان فرموده است، همچون جده‌اش شفاعت می‌‌کند و بین امامزادگان از معدود امامزادگانی است که زیارت مأثوره دارد و بزرگترین ویژگی حضرت معصومه (س) در این است که محور و ملجأ علم، اجتهاد و مبانی فکری شیعه در جهان است.

وزیر اطلاعات با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: این ایام با حوادثی روبه‌رو هستیم که به تعبیر آیه شریفه‌ 25 سوره مبارکه احزاب، خداوند می‌‌فرماید: به این‌‌ها بگویید غضب و غیظی که نسبت به مؤمنین دارند برای آن‌‌ها خیری نخواهد داشت و نتیجه‌بخش نخواهد بود، آنچه را که از عصبانیت و سختگیری بر مؤمنین نازل می‌‌کنند یا اجرا می‌‌کنند بدانید ثمره‌ای برای آن‌‌ها نخواهد داشت، بلکه مؤمنین به قتال خدا کفایت‌شان می‌‌کند، جنگ مؤمنین، حمله مؤمنین، عملیات مؤمنین و جهاد مؤمنین است که خدای تبارک‌وتعالی آن‌‌ها را وعده پیروزی می‌‌دهد، خداوند متعال در این جهت آن را تضمین و برای مؤمنین قطعی دانسته است. خداوند هم قدرتمند و هم عزت بخش است. 

انتهای پیام/



منبع

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب با تأکید بر شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم صهیونیستی گفت: این حمله‌ی غافلگیرکننده و جبران‌ناپذیر، تمام نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم پاشاند. رژیمی که یک قالب افسانه‌ای و یک تصویر هالیوودی برای خودساخته و سال‌ها بر آن تأکید کرده بود. سران آن می‌‌گفتند همه دولت‌ها ارتش دارند و رژیم صهیونیستی ارتشی دارد که دولت دارد و دولت پوشالی و اشغالی را در درون آن می‌‌دیدند، این رژیم قدرت نظامی و قدرت امنیتی خود را همیشه به رخ می‌کشید و بارها بر این تأکید می‌‌کرد که توانمندی عملیات در هر جای دنیا را دارد و از خود به‌عنوان چهارمین ارتش دنیا یاد می‌‌کرد، بنابراین قدرتی درست کرده بودند که برخی از کشورهای منطقه علت عادی‌سازی روابط خود را در همین ادعای خیالی دانسته و امنیت منطقه را در ایجاد شرایط جدید و عادی‌سازی می‌‌دیدند.

بخوانید:  آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد/صرفه جویی ۷۰ میلیاردی با یک تدبیر متفاوت