خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم،ادای دین به شهدا ‌است

وی با بیان اینکه امروز ما مدیون جانفشانی و از خود‌گذشتگی شهدای والامقام هستیم، اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود، درخت تنومند انقلاب‌اسلامی را آبیاری کردند و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده‌است که دشمنان از سایه آن وحشت دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه بهترین خدمت به شهدا و تجلیل از ایثارگری‌های آنان، پایبندی به اهداف و ارزش‌های مورد قبول شهدا و گام برداشتن در جهت آرمان‌های آنان است، تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود، امنیت و استقلال را به ما هدیه دادند و اکنون وظیفه ما حفظ این دستاوردها و خدمتگزاری به مردم است.

محمود کشاورز” با تسلیت شهادت رئیس جمهور کشورمان وهمراهان افزود: رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سرعهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد که به یقین نام و یاد این مرد خستگی‌ناپذیر، برای همیشه ماندگار خواهد شد.

کشاورز با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است، گفت: فتح خرمشهر با تدبیر و تصمیم حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) و حاصل وحدت، همدلی نیروهای مسلح، مردم و مسئولان محقق شد که اگر این اتحاد و همدلی در جامعه وجود داشته باشد به یقین مشکلات جامعه امروزی برطرف خواهد شد.



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، ادای دین به شهدای انقلاب اسلامی‌است، گفت: شهدا با نثار خون خود، از انقلاب و آرمان‌های نظام جانانه دفاع کردند و امروزه وظیفه مسئولان است که با خدمت صادقانه و بی منت ادامه دهنده راه آنان باشند.

بخوانید:  قبولی 87 دانش آموزان مناطق روستایی تحت پوشش کمیته امداد در کنکور