106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: شرکت گاز استان در سال جهش تولید با مشارکت مردم و توجه و تاکید رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی دستاوردهای بسیار خوبی داشته و با اجرای مصوبات سفر توانسته رضایتمندی مردم که از رویکردهای رئیس جمهور فقید بود را محقق کند.

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

وی با تقدیر از فعالیت رسانه ها در انعکاس خدمات دولت اظهارداشت: روش خدمتی دولت سزدهم با یک تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر بدون تردید روش مدیریتی تاثیرگذار و کارآمد بوده که بایستی به عنوان یک مدل آزمون شده و کارآمد مورد توجه سایر مدیران قرار گیرد تا رضایتمندی مردم جلب شود.

حجتی پور یادآورشد: تا ابتدای دولت سیزدهم تعداد مشترکان گاز بیش از 446 هزار و 178 مشترک بوده که از ابتدای دولت سیزدهم 47 هزار و 713 مشترک جدید معادل 11 درصد قبل از آن به مشترکین فعلی اضافه شده است.

وی اظهارداشت: درصد بهره مندی شهرهای استان 100 درصد و روستاهای استان با تعداد 665 روستا به 94 درصد رسیده است.

حجتی پور اظهارداشت: امروزه سوخت گاز به عنوانی یک انرژی پاک ، قابل دسترس و ارزان در زندگی مردم نقش بسیار مهمی ایفا می کند و برخورداری مردم شهرها و روستاها از این سوخت از دغدغه های مسئولان کشور بوده است.

انتهای پیام

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین به همراه جوادی مدیر روابط عمومی این شرکت با حضور در دفتر خبرگزاری برنا ضمن تقدیر از تلاش رسانه ها در انعکاس خدمات دولت و دستگاههای خدمت رسان گزارشی از اقدامات مهم این شرکت ارائه کرد.

بخوانید:  قطع گاز چند ساعته برخی از ادارات دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

این مسئول بیان کرد: در سال گذشته نیز 493 هزار و 891 مشترک به خانواده های تحت پوشش اضافه شدند و در حال حاضر بیش از 493 هزار و 891 مشترک در استان قزوین تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند.

گازرسانی به 106 روستا در دولت سیزدهم

وی افزود: گاز طبیعی در تامین نیازهای روزمره خانوارهای ایرانی به ویژه در فصل سرما نقش آفزین بوده و امروزه صنایع نیز با استفاده حداکثری از سوخت گاز طبیعی در فرآیند تولید توانسته اند هزینه های خود را کاهش داده و به محیط زیست نیز کمک کنند و این منبع انرژی به یک محصول استراتژیک تبدیل شده است.

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

وی اظهارداشت: با مشارکت رسانه ها بایستی خدمت رسانی دولت به یک روش کارآمد مدیریتی تبدیل شود تا بتوانیم شتاب خدمت رسانی را بیشتر کرده و لبخند رضایت را بر لبان مردم کشورمان بنشانیم.

وی در خصوص عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط دستگاههای خدمات رسان هم گفت: رویکرد دولت سیزدهم خدمت رسانی به مردم نیازمند و ساکنان مناطق دورافتاده بوده که در این راستا در شرکت گاز هم در عمل به مسئولیت های اجتماعی نسبت به اشتراک گذاری رایگان مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اقدام کرده ایم.

خدمت رسانی در دولت سیزدهم یک سبک مدیریتی جدید است

حجتی پور گفت: در ادامه مسئولیت های اجتماعی بر اساس مصوبه ابلاغی دولیت سیزدهم با اختصاص 5 میلیارد تومان نسبت به لوله کشی منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان اقدام شده است و از محل این اعتبارات تاکنون 697 مددجوی نیازمند از اشتراک رایگان گاز برخوردار شده اند.

بخوانید:  این مرد ایرانی هرگز سوار خودرو نشده است!+تصاویر

1159 مشترک رایگان گاز در استان

حجتی پور بیان کرد: از خبرنگاران و رسانه های گروهی انتظار داریم نحوه خدمت رسانی دولت در بخش های مختلف بویژه تامین زیرساختهای آنرژی، آب و برق و گاز و مسکن را بخوبی منعکس کنند تا مردم در جریان دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم قرار گیرند و قدردان انسانهای بزرگی چون شهید رئیسی باشند.

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

     



منبع

این مسئول تصریح کرد: در بخش صنعتی نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته تا به تولید کمک شود به طوری که تا ابتدای دولت سیزدهم 3126 واحد صنعتی از گاز طبیعی برخوردار شدند و در این دولت نیز تاکنون 904 واحد صنعتی و تولیدی معادل 29 درصد پیش از آن به شبکه گاز متصل شدند و در سال گذشته نیز 206 واحد توانستند تحت پوشش گازرسانی قرار گیرند.

وی اظهارداشت: در حال حاضر 4030  واحد صنعتی از سوخت گاز طبیعی استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآورشد: از ابتدای دولت سیزدهم 866 کیلومتر شبکه گذاری در استان صورت گرفته که معادل 12 درصد پیش از آن است و در این میان سال گذشته نیز 460 کیلومتر شبکه گذاری انجام شد که میزان قابل توجهی است.

حجتی پور افزود:  تا ابتدای دولت سیزدهم 559 روستای استان گازرسانی شده بود و در این دولت 106 روستا معادل 19 درصد پیش از آن گازرسانی شده که در سال گذشته نیز 68 روستا تحت پوشش این نعمت طبیعی قرار گرفتند.

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

حجتی پور یادآورشد: شرکت گاز استان قزوین به عنوان یک دستگاه خدمتگزار مردم، با تلاش مضاعف همکاران جهادی این شرکت در مسیر گازرسانی به آخرین روستاهای استان که از این نعمت طبیعی بی بهره اند اقدام کرده اند تا بستری مناسب برای تامین نیازهای مردم به سوخت پاک و ارزان مهیا شود.

بخوانید:  6 نفر از 7 دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف آزاد شدند

گازرسانی به 904 واحد صنعتی در دولت سیزدهم

وی اظهارداشت: در سالهای گذشته و تا ابتدای دولت سیزدهم نیز 7 هزار و 482 کیلومتر شبکه گذاری توسط پیمانکاران انجام شد و تاکنون توانسته ایم بیش از 8 هزار و 348 کیلومتر شبکه گذاری گاز را به پایان برسانیم که بخش زیادی از آن در مناطق کوهستانی و صعب العبور بوده که سختی کار را نشان می دهد.

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهارداشت: در قبل از این دولت تعداد 5830 مشترک نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی توانستند از اشتراک رایگان گاز برخوردار شوند و در این دولت 1159 مشترک توانستند از خدمات رایگان گاز بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 6989 مشترک تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان از گاز رایگان استفاده می کنند.

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

106 روستای استان قزوین در دولت سیزدهم گازرسانی شد

وی با اشاره به بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی به نقاط محروم استان اظهارداشت: استان قزوین با 28 شهر و 847 آبادی دارای سکنه بعنوان یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور محسوب می شود که هم اینک 493 هزار مشترک در استان تحت پوشش خدمات شرکت گاز استان قرار دارند.