خون شهدای خدمت اعتبار نظام اسلامی در صحنه بین‌الملل را به منصه ظهور رساند

وی ادامه داد: پیام حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت به دشمنان نظام اسلامی این بود که ملت ایران با تمام وجود پایبند آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و خون مقدس شهدا است و تحت هیچ شرایطی از مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری خارج نمی‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود با اشاره به ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: استان مرکزی به دلیل اینکه زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی است، رسالت مهمتری در برگزاری باشکوه این مراسم برعهده دارد و باید سرآمد دیگر استان‌ها باشد.

وی افزود: مردم دیندار و انقلابی استان مرکزی علاوه بر شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل باید خود را برای برگزاری مراسم و برنامه‌های عظیم و اثرگذار در شهرستان‌ها به ویژه در شهرستان خمین آماده کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که امروز آثار و بازتاب اندیشه‎‌های امام خمینی(ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا متبلور است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تحقق انقلاب اسلامی ایران، اسلام را احیا و به دنیا عرضه کرد.

به گزارش برنا از مرکزی،  آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز دوشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان در اراک، افزود: حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر در آیین تشییع پیکر شهدای خدمت و اظهار همدردی روسای جمهور کشورهای مختلف نشان از اقتدار نظام اسلامی دارد.

 



منبع

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد : ایام ارتحال امام فرصتی برای انتقال اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره)، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است.

بخوانید:  شهادت خبرنگاران غزه و تکرار یک بازی 80 ساله

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به بسیج تمام ظرفیت‌ها و منابع در جهت تحقق جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید روش‌های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال را تبیین کرده و زمینه تشویق مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

وی اضافه کرد:  یکی دیگر از پیام‌های حضور مردم در تشییع شهدای خدمت قدرشناسی از مسئولانی است که به صورت جهادی در راه خدا تلاش می‌کنند و با تمام وجود پای کار نظام و مردم هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شعار سال نباید تنها در کلام خلاصه شود، بلکه ضروری است تمام دستگاه‌ها و نهادها، اقدامات لازم را در راستای تحقق آن انجام داده و سهم خود را در این زمینه ایفا کنند.