دادستان جدید گنبدکاووس معارفه شد

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این مراسم از دادستان شهرستان گنبدکاووس خواست: مردم‌داری، میدانی بودن و اقدام انقلابی را سرلوحه خود قرار دهند.
آسیابی به اشاره به شعار سال گفت:  حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها و همچنین توجه به حقوق عامه، در دستور کار دادستان خواهد بود.

گفتنی است ارمی تا پیش از این، معاون دادستان گرگان بود، حسینعلی ایزد دادستان سابق شهرستان گنبدکاووس نیز به سمت معاون دادستان مرکز استان منصوب شد .

انتهای پیام/



منبع

آسیابی با بیان این که در دستگاه قضایی حتی یک درصد نارضایتی به علت رفتار نامناسب پذیرفته نیست، تاکید کرد: باید اتاق رئیس دادگستری و دادستان ها در حوزه های قضایی به روی مردم باز باشد  و اگر مشکل مردم در شهرستان ها حل نشد، ما  در اداره کل دادگستری در خدمت مردم و پاسخگوی آنان خواهیم بود .

وی با تاکید بر این که  رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع هدف اصلی ماست، گفت: البته رضایت مردم به این معنی نیست که درخواست های غیرقانونی اجابت شود بلکه باید با زبان خوش مردم قانع شوند .

آسیابی در مراسم معرفی دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسی گفت:همانطور که حیات ایشان مایه برکت  بود ، شهادت آیت‌الله رئیسی نیز سبب اتحاد و وحدت بین مردم و عزت سیاسی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز با حضور در شهرستان گنبدکاووس ، حکم دادستانی این شهرستان را به محمد ارمی ابلاغ  و از تلاش های دادستان سابق این شهرستان قدردانی کرد.

بخوانید:  پیام تبریک شیخ سلمان به مهدی تاج

وی گفت:  دادستان جدید نیروی انقلابی ، متدین،  قاطع و مرد عمل است .