طلا و دلارهای مسروقه در نی‌ریز کشف شد

یه  گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  سردار یوسف ملک‌زاده اظهارداشت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، سارقان و مخلان نظم و امنیت، ماموران انتظامی شهرستان نی‌‎ریز حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک سواری کوئیک حامل راننده و همسرش مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

انتهای پیام 



منبع

ملک‌زاده تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که راننده از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است که با همدستی ۲ نفر از دوستانش در استان کرمان اقدام به ۳ فقره سرقت منزل کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو و همچنین کیف سرنشین، ۳۱۲ گرم طلا، ۱۶ عدد ربع، نیم و سکه تمام بهار آزادی، ۲۲۰ دلار و مقداری شمش (طلای آب شده) کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، ملک‌زاده اظهار کرد: سهل انگاری مالباختگان در نگهداری اموال گران قیمت مثل طلا و پول زیاد در منزل و ضعیف بودن حفاظت فیزیکی ساختمان و آپارتمان‌ها و عدم بکارگیری نگهبان، دوربین با کیفیت، آژیر خطر، نرده فلزی و … از دلائل عمده افزایش سرقت‌ها است که می‌طلبد شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین دچار استرس و اظهارات ضد و نقیض داشتند، افزود: ماموران انتظامی به افراد مشکوک و با هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از سواری کوئیک کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه برابر نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم از سارقان بسیار حرفه‌ای می‌باشد که تحت تعقیب پلیس استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، قم، البرز، اصفهان، یزد و کرمان نیز است.

بخوانید:  با خوردن این میوه ها استخوان‌های قوی داشته باشید