دانش لند خرید اینترنتی کتاب با 30 درصد تخفیف و ارسال رایگان | کتابکو

به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد. انتشارات گاج یکی از محبوب‌ترین ناشران چاپ کتاب‌های کمک‌درسی در ایران به شمار می‌رود که از سال 81 که سال ورود این ناشر به مجموعه انتشارات‌های چاپ کتاب کمک‌درسی به‌حساب می‌آید بیش از 1500 جلد کتاب چاپ و منتشر کرده است.

کتاب کمک درسی با تخفیف ویژه

همانطور که می‌دانید تمام کتاب‌های موجود در سایت مدابوک شامل تخفیف 10 الی 30 درصدی بوده و این میزان نهایت تخفیفی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اما در ایام و مناسبت های خاص امکان دریافت کدهای تخفیف 50 درصدی خرید کتاب علاوه بر تخفیف های موجود در سایت برای شما عزیزان فراهم شده است. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… های بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتابفروشی های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با کتابفروشی های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین کتابفروشی اینترنتی ایران تبدیل شود. ✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود.

بخوانید:  ۱۲ گیاه آپارتمانی با برگ دراز + عکس و توضیحات کامل

مجموعه سوال عمومی رشته انسانی دهم و یازدهم قلم چی

تمامی کتاب های کمک درسی موجود در سایت شامل تخفیف می باشد و خبر خوش اینکه هر کتاب کمک درسی که قصد خرید دارید اگر تخفیف نداشت کافیست با شماره های بانک کتاب تماس بگیرید تا کد تخفیف دریافت کتابکو نمایید. مارکا کتاب مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از کتاب های کمک درسی را در مقاطع پیش دبستانی تا دبیرستان برای شما عزیزان گردآوری کرده است. کتاب های کمک‌درسی همیشه از جمله مکمل‌های مهم و تاثیر گذار دانش آموزان برای یادگیری هر چه بهتر و سریع‌تر دروس کتاب درسی است. کتاب های کمک درسی نکات کتاب های درسی را برای دانش آموزان به بهترین روش توضیح می دهد و تمرین های کتاب درسی را به زبان ساده حل می کند . از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی سبز اشاره داشت. این انتشارات یک حریف بسیار قوی برای انتشارات گاج به شمار ‌می‌آید و هر دو رقابت تنگاتنگی باهم دارند.

  • بانک کتاب موشک بوک فروشگاه اینترنتی فروش و توزیع کتاب های کمک درسی شروع به کار کرده است .
  • ارسال سریع و سلامت مرسوله یکی از مهم ترین دغدغه های کسی است که برای خرید اینترنتی کتاب کمک آموزشی، کمک درسی و عمومی اقدام می کند.
  • چی بخونم در همه ایام سال دارای تخفیف های متنوع و قابل توجهی بر روی کتاب های کمک آموزشی است.

دانش لند خرید اینترنتی کتاب با 30 درصد تخفیف و ارسال رایگان | کتابکو شایان ذکر است تمامی سفارشات تهران و سایر شهرستان ها به روز در عشق کتاب پردازش و بسته بندی شده و سفارشات شهر تهران یک روز کاری با «پیک موتوری» و شهرستان ها به صورت «پست پیشتاز» ارسال میگردد. هدف کتاب های درسی آموزش است اما هدف کتاب های کمک درسی علاوه بر آموزش این است که دانش آموزان را در فهم مطالب کمک کند . هنگامی که کتاب کمک درسی خریدید باید شروع به خواندن آن کنید و تمرین های آن را حل کنید . مطالعه ی کتاب های کمک درسی کمک زیادی در فهم مطالب به دانش آموزان می کند و دانش آموزان می توانند با حل تمرین های آن مشکلات خود را حل کنند . انتشارات خیلی سبز یکی از خلاق‌ترین ناشرانی است که با چاپ و ارائه کتاب‌هایی با تصاویر و گرافیک‌های جذاب و منحصربه‌فرد سعی در این داشته تا بتواند گام بزرگی در تدوین کتاب‌های کمک‌درسی باکیفیت و خلاقانه داشته باشد. انتشارات گاج با تدوین کتاب‌های کمک‌درسی منحصربه‌فرد برای هر مقطع تحصیلی و درس با عنوان‌های کتاب‌های جامع کنکور، کتاب‌های میکرو طبقه‌بندی، کتاب‌های میکرو طلایی، مینی میکرو طلایی و آی‌کیو پلاس تمرین‌ها و درسنامه‌های جامع و طبقه‌بندی‌شده را برای گروه‌های مختلف تحصیلی فراهم کرده است.

بخوانید:  پیشینه تحقیق چیست؟ چاپ مقاله موسسه انتشاراتی اشراق | porseshneshan

دوره 5 جلدی کتاب های آموزشی پیش از دبستان شاپرک شباهنگ (زنگوله)

در بازار امروز کتاب های کمک درسی بسیار زیادی وجود دارد اما همه آن ها کیفیت لازم را نداشته و نمی توانند تاثیر زیادی روی نمرات دانش آموزان داشته باشند. به همین دلیل سایت مرسی کتاب با ارائه بهترین کتاب های کمک درسی و خرید کتاب کنکور، پیشرفت درسی را تضمین کرده است. بسیاری از خانواده های ایرانی به دنبال پیشرفت درسی فرزندانشان هستند چرا که میزان پیشرفت درسی فرزندان موفقیت آینده آن ها را پیش بینی خواهد کرد. همان طور که می دانید در این سال ها تاثیر معدل در دوره متوسطه بیش از پیش روی نتایج کنکور تاثیر گذاشته است. در نتیجه نه تنها باید روش های تست زنی را آموخت بلکه باید در آزمون های تشریحی و شفاهی مدارس نیز سربلند بیرون آمد.