دشمنان با ترویج بی حجابی دنبال آسیب زدن به عفت بانوی ایرانی هستند

آیت الله خاتمی اظهارداشت: ترویج بدحجابی در بانوان، نقشه و برنامه ای است که دشمن طراحی کرده و از این طریق می خواهد هویت و حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند.

انتهای پیام



منبع

وی اضافه کرد: دشمنان برای دور کردن جوانان کشور از دین و اخلاق، سرمایه گذاری زیادی کرده اند و با کمک فضای مجازی دنبال تخریب باورها هستند که که بایستی با کمک رسانه ها این توطئه را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) که روز شنبه با حضور فرماندهان سپاه استان قزوین، مسئولان استانی، پاسداران، پیشکسوتان و جامعه بسیجیان در سالن حضرت زهرا(س) سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهارداشت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه وامامان معصوم هستند. 

امام جمعه موقت تهران افزود: باید بدانیم دشمن کیست و چه هدفی را دنبال کند و مراقب باشیم که بدخواهان برای جوانان و بانوان برنامه ریزی کرده اند تا به هویت و باورهای دینی ما آسیب بزنند و ملت ما را مایوس کند.

در این مراسم مداحان اهل بیت (علیهم السلام) در رثای شهادت ششمین اختر فروزان آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرثیه سرایی  پرداختند.

خاتمی تصریح کرد: باید قدردان نعمت های انقلاب باشیم و شرکت در انتخابات و اخلاق مداری و استقلال را از دستاوردهای نظام بدانیم و قدردئان آنها باشیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: رسالت مهم ما حفظ نظام اسلامی است که با حضور در صحنه باید آن را عملی کنیم و بدانیم با اتکا به مردم همه مشکلات حل می شود.

بخوانید:  باید تلاش کنیم آثار تولید شده در فضای هنرهای تجسمی از لوکس‌بودن خارج شوند

وی گفت: در انتخابات سال گذشته دشمنان تلاش کردند تا حضور مردم کمرنگ باشد اما ملت به میدان آمدند و با مشارکت ۴۱ درصدی راه خود را انتخاب کردند در حالی که در آمریکای مدعی دموکراسی فقط ۲۵ درصد پای صندوق رای حضور داشتند.

آیت الله خاتمی افزود: در این راستا عملیات «وعده صادق»  نیروهای مسلح کشور علیه رژیم  غاصب اسرائیل آغاز تحول در منطقه و بر هم خوردن معادلات سیاسی ونظامی است.

وی بیان کرد: عالمان، بزرگان و شهدای شاخصی در طول تاریخ از قزوین معرفی شده اند که جهان اسلام به وجود آنها افتخار می کند که از جمله آنها سید آزادگان مرحوم ابوترابی است که حق زیادی در میان آزادگان دارد و دیگری شهید محمدعلی رجایی که الگوی عملی مدیران است و شهید حسین لشگری که ۱۸ سال در اسارت رژیم بعث بود، از دیگر الگوهای مقاومت است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: ۸ سال جنگ تحمیلی، عبور از فتنه ها، با حضور بصیرانه مردم سپری شد و امروز هم که در حال جنگ اقتصادی با دشمنان این آب و خاک هستیم همه باید بدانیم امروز تکلیف ما، ماندن در صحنه و دفاع از نظام مقدس اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران یادآورشد: در حالی که رژیم منحوس پهلوی حدود ۱۵ سال توسط رسانه های رژیم، امام راحل را تخریب کردند اما عزت امام(ره) نزد خدا و مردم بیشتر شد و ایشان با خداشناسی ملت ما را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی رهبری کردند.