دفتر موسسه محک در شیراز افتتاح شد

آراسب احمدیان با بیان آنکه هزینه یک روز درمان کودکان مبتلا به سرطان به طور میانگین ۱۷۵ هزار تومان است افزود: حمایت‌های جلب شده از سوی نیکوکارانِ فارس، تماماُ صرف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان در این استان می‌شود.

محک بیش از سه دهه است که از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور حمایت می‌کند و تاکنون ۴۲ هزار کودک کشور را با حمایت‌های نیکوکاران در مسیر درمان همراهی کرده است. افتتاح دفتر محک در شهر شیراز، گامی مهم در توسعه‌ فعالیت‌ها این مؤسسه‌ خیریه در جای‌جایِ ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام 



منبع

وی گفت:  بیش از سه هزار کودک را در استان فارس حمایت می‌کند و در نیمه نخستِ سال ۱۴۰۲، بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را صرف حمایت از فرزندان محک در این استان کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مدیرعامل مؤسسه‌ خیریه محک، در ارتباط با افتتاحِ دفترِ جلبِ کمک‌های مردمی این مؤسسه اظهارداشت : با افتتاح دفتر شیراز، محک در سومین استان کشور پس از تهران و البرز حضور مستقیم و مستمر دارد.

مدیرعامل موسسه محک با اشاره به افتتاح نمایندگی این موسسه در شیراز گفت: تاکنون بیش از سه هزار کودک مبتلا به سرطان، در استان فارس، تحت حمایت مؤسسه‌ خیریه محک قرار گرفته‌اند که با کمک نیکوکاران این استان هزینه دارو و درمان آنها تأمین می‌شود.

بخوانید:  اوقات شرعی تبریز در روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲