دیدار سردار رادان با خانواده شهید برزگرپور/رونمایی از کتاب «هم‌رفیق»

 سردار شهید برزگر پور دارای یک فرزند پسر و یک فرزند دختر بود.

سردار رادان تصریح کرد: شهید برزگر نه تنها مقام شهادت پیدا کرد بلکه خانواده حاج علی هم به مقام خانواده شهید نائل شدند و خداوند اینقدر برای شهادت مزد و ثواب می‌دهد و این ثواب فقط تنها برای شهید نیست، بلکه پدر و مادر شهید مدال پدر و مادر شهید، همسر شهید، مدال همسر شهید و فرزندان مدال فرزند شهید نصیب آن‌ها می‌شود و حفظ و حرمت این مدال کمتر از حفظ و حرمت خون شهید نیست.

 او با اشاره به اینکه مزد خدمت از سوی خداست، عنوان کرد: حاج علی به‌واسطه قلب صاف و پاکی که داشت و به‌واسطه اینکه هیچوقت از کسی کینه‌ای نداشت خداوند آن را پسندید و در بهترین مقام یعنی شهادت پذیرفت.


سردار رادان فرمانده فراجا با همراهی فرمانده انتظامی استان کرمان با خانواده شهید علی برزگرپور دیدار و گفت‌وگو کرد که در این دیدار از کتاب هم‌رفیق هم رونمایی شد.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدار سردار رادان با خانواده شهید برزگرپور/رونمایی از کتاب «هم‌رفیق»

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار احمدرضا رادان در دیدار با خانواده سردار شهید علی برزگرپور اظهار داشت: وظیفه ما این است که در خدمت خانواده شهدا باشیم و منتی بر سر کسی نیست بلکه لطفی است که خدا نسبت به ما دارد.

او عنوان کرد: امروز اینجا هستیم اما خیلی ناراحتیم که حاج‌علی را کنار خودمان نمی‌بینیم. به واسطه اینکه خودم شخصا روحیه انقلابی‌گری، روحیه جهادی، سلحشوری و شجاعت شهید برزگرپور را خوب می‌شناختم و از این روحیه شخصا لذت می‌بردم و افتخار می‌کردم.

بخوانید:  نقش الجزایر در اخراج آمریکایی ها از منطقه ساحل آفریقا


|





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف