دیدار فرماندار شهرستان قدس با اعضای شورای اسلامی و شهردار به مناسبت روز شوراها

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان قدس در سخنانی ضمن تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی، نهاد مقدس شورای اسلامی را نماد مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و گفت: نمایندگان و خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی در هر جایگاه و منصبی باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم شمرده و برای کسب رضای خداوند متعال و امیدآفرینی و جلب رضایت شهروندان تلاش نمایند.

گلی‌کانی تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق دانست و گفت: اعضای شورا رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم را بر عهده دارند که اهتمام و تلاش اعضای شورای اسلامی و شهرداری می‌تواند آینده روشنی را برای رشد و آبادانی شهر رقم بزند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری خدمات گسترده و فراگیری را در شهرستان ارائه و اقدامات عمرانی بسیار خوبی را اجرایی نموده که قابل تقدیر است، افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات مردم موضوع بسیار مهمی است که می‌بایست در دستگاه‌های اجرایی بخصوص شهرداری مورد توجه ویژه قرار گرفته و مشکلات مردم در کمترین زمان رفع و رجوع شود.

انتهای پیام/

به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت «روز شوراها»، وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس به همراه عذیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حیدری بخشدار مرکزی با حضور در صحن شورای شهر با اعضای نمایندگان مردم و شهردار قدس دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندار شهرستان ترافیک و سد معبر را از معضلات اصلی شهرقدس عنوان و تصریح کرد: ساماندهی سد معبر از موضوعاتی است که بایستی نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای شود و اقدامات اجرایی لازم به منظور رفع مشکلات این حوزه و تامین آسایش و رفاه حال شهروندان انجام گردد. در روزهای پایانی سال گذشته شاهد عملکرد خوب شهرداری در ساماندهی بساط‌گستران و رفع سد معبر بودیم که جای تقدیر دارد.

بخوانید:  شاعران مطرح آیینی شعر انتظار خواندند

 



منبع

دیدار فرماندار شهرستان قدس با اعضای شورای اسلامی و شهردار به مناسبت روز شوراها