دینمداری مردم و حمایت از ولایت، نقاط قوت نظام است

انتهای پیام



منبع

وی با تاکید بر اینکه مسیر رژیم شاهنشاهی کم رنگ کردن دین بود، گفت : امام راحل برای احیای ارزش های دینی وارد میدان شد هر چند با حضور امام راحل باز هم توطئه های دشمنان افزایش یافت اما در حال حاضر در تمام مواردی که معاندان در حال دسیسه هستند حضور مردم با عزم راسخ خود، ایرانی قوی را رقم خواهد زد.

حسین نژاد اظهار داشت :نقطه قوت ما قرآن، رهبری ، بسیج و سپاه است که این موضوع انسجام مردم ایران را مستحکم تر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری افزود : در ۴۵ سال گذشته هر چند معاندان دست بردار نبودند ولی با حضور همیشگی مردم در میدان انقلاب ،عزت و سربلندی را به ارمغان آوردند تا ضربه سنگین به استکبار بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، محمدرضا حسین نژاد۱۲ بهمن ماه را یادآوری شکوه ،عظمت و یافتن هویت و شخصیت دینی مردم  دانست و افزود : این روز شادی و شعف خاصی دارد زیرا در دوران طاغوت خفقان در اوج بود و رژیم ستمشاهی به دنبال تحقق اهداف کشورهای استکبار بود .

حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت : همراهی ملت ایران موجب شد تا از استبداد نجات پیدا کنیم زیرا امام راحل با شجاعت و تدبیر خود مردم را به میدان هدایت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری خاطر نشان کرد: همه ملت های دنیا آگاه شده اند که ادعای های استکبار بی پایه و بی اساس بوده است و امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، رکورد جدیدی را به ثبت می رسانیم.

بخوانید:  در اختتامیه مسابقه یک میلیون نفری چه گذشت؟

وی افزود: تا به امروز دشمنان درصدد این بودند تا با برجام یک و دو  و تحریم های حقوق های بشری، ما را از داشتن دین پشیمان کنند یا رابطه جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت را قطع کنند اما این ارتباط مستحکم تر شد.