رعایت مقررات فنی و صیانت از بیت‌المال ملاک پروژه ها است

وی اظهار داشت: همچنین شش پروژه دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت که با پنج مورد موافقت و یک مورد مخالفت شد و مقرر شد دستگاه های مربوطه ادامه اجرای پروژه مربوطه را انجام دهند.

انتهای پیام 



منبع

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به درخواست بنیاد مسکن مبنی بر اجرای پروژه آسفالت معابر روستای سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی بصورت امانی افزود: این درخواست مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به امکانات دستگاه اجرایی با آن موافقت شد. 

روستا ادامه داد: روند اجرای پروژه سی سخت مطابق ماده ۲۹ شرایط عمومی پیمان از اختیارات کارفرما بوده و کافرما باید موضوع را تعیین تکلیف نماید.

روستا با اشاره به اختلاف اداره کل راهدای با پیمانکار پروژه بهسازی و ایمن سازی محور لار-شاه بهرام افزود: مقرر شد کارفرما در این خصوص با پیمانکار به توافق برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: همچنین درابتدای جلسه آخرین ضوابط و بخشنامه های ابلاغی در حوزه نظام فنی و اجرایی کشور تشریح و تبیین شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی محمد روستا در نشست شورای فنی گفت: دفاتر فنی واحدهای نظارت ادارات موظف به رعایت ضوابط و مقررات فنی پروژه‌ها در راستای صیانت از بیت‌المال و پیشبرد پروژه ها به لحاظ کیفیت هستند.

معاون استاندار در خصوص تقاضاهای حل اختلاف بین کارفرما و پیمانکار پروژه بیمارستان سی سخت گفت: این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد میزان تقصیرات مشاور پروژه و واحد فنی کارفرما تعیین و اقدام لازم صورت گیرد.

بخوانید:  دانش آموزان استثنایی خوی فراگیری نخستین واژه " آب"را جشن گرفتند