استاندار گیلان با خانواده شهید ایرج علیرضایی در املش دیدار کرد

امروز همچنین با حضور استاندار گیلان؛ پل ارتباطی کیازنیک بین شهرستانهای املش و لنگرود نیز زیر بار ترافیک رفت.

انتهای پیام/



منبع

هزینه اجرای پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و سایر اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است که پس از خط کشی آسفالت و ایمن سازی؛ این پروژه امروز با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان، فرماندار املش و جمعی از مسئولان؛ همزمان با برگزاری یادواره شهدای املش بیاد این شهدای عزیز و پیش از دهه فجر به بهره بردای رسید.

استاندار گیلان سی ام آذر ماه نیز در بازدید از پل کیازنیک؛ با صدور دستوراتی برای تامین مصالح پروژه مهم پل ارتباطی کیازنیک بین شهرستانهای املش و لنگرود ، گفته بود: این پل تا دهه فجر تکمیل می شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

پل کیازنیک که شهرستانهای لنگرود و املش را به یکدیگر ارتباط می‌دهد در سال ۱۳۹۷ بر اثر سیلاب به طور کامل تخریب و در سال ۱۳۹۸ احداث دوباره آن آغاز شد. این پروژه به دلیل عدم اعتبار نیمه تمام مانده بود که از سال ۱۴۰۱ ادامه عملیات آن تسریع یافت.

پل ارتباطی کیازنیک بین شهرستانهای املش و لنگرود زیر بار ترافیک رفت

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در استان عصر امروز پس از حضور در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان، ۲۳۲ شهید، سه شهید گمنام، دو شهید منا و  سه شهید جهادگر بسیجی املش همزمان با اولین پنجشنبه ماه رحمت و مغفرت ماه پرفضیلت رجب “لیله الرغایب” در مصلی حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان؛ با حضور در منزل شهید والامقام ایرج علیرضایی با پدر و مادر عزیز و خانواده معظم این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

بخوانید:  "قلعه‌ پرتغالی‌ها" محلی برای سیر در اعماق تاریخ ایران

وی در این دیدار با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر؛ از پدر و مادر عزیز شهید علیرضایی خواست در این ایام ماه رحمت و مغفرت و در شب لیله الرغائب برای سربلندی ایران اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و همچنین مسوولان صدیق در دولت مردمی و انقلابی برای خدمت بیشتر به مردم ولایتمدار و شریف ایران و گیلان سرافراز دعا کنند.