روستاها و عشایر سرشار از استعدادهای ورزشی هستند

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص برگزاری جام پرچم اظهار داشت: جام پرچم، پروزه وزارت ورزش و جوانان است که در قالب مسابقات روستاییان و عشایری سراسر کشور برگزار می‌شود که دوره گذشته فقط در رشته مینی فوتبال (فوتبال ۵ نفره) برگزار شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری ادامه داد: مینی فوتبال را از یکم تا ۱۸ مرداد در سنندج برگزار می‌کنیم و انشاالله در زمان باقی مانده تا پایان مرداد هم کاراته را در استان فارس و پرتاب وزنه هم در آذربایجان غربی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: با همت دوستان و همکاران خود موفق شدیم برای دومین دوره دو رشته کاراته و پرتاب وزنه هم به آن اضافه کنیم. مراحل منطقه‌ای و استانی در حال برگزاری است و تقریبا لیست‌ها بسته شده و انشاالله در مرداد ماه مرحله ملی را برگزار میکنیم.

عظیمی درباره اینکه آیا نفرات برتر شانسی برای دعوت شدن به اردو‌های تیم‌های ملی کاراته و دوومیدانی دارند یا خیر، تصریح کرد: فدراسیون‌های کاراته و دومیدانی استعدادیاب‌های خود را میفرستند تا مسابقات را از نزدیک ببینند و طبق هماهنگی‌ها قرار است نفرات برتر به اردو‌های ملی دعوت شوند. استعداد در روستا‌ها و عشایر به شدت زیاد است و فدراسیون‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و بدون دردسر چندین ورزشکار خوب و جوان شناسایی کنند.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  قانون حضانت بازنگری شود+ فیلم