ساختار آزمون دولینگو Doulingo ایران دولینگو | iranbritish

همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، هیچ منبع مشخصی برای آزمون زبان دولینگو دولینگو وجود ندارد. این آزمون در واقع تسلط کلی شما به هر چهار مهارت اصلی زبان را می‌سنجد و برای موفقیت در آن باید با هر وسیله و منبعی که در اختیار دارید، روی مهارت‌های مختلف تسلط پیدا کنید. شما برای ثبت نام و شروع یادگیری باید حتما تعیین سطح شوید تا به صورت دقیق سطح شما مشخص شود تا از کتاب و سطح درست شروع به آموزش نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را بتوانید کسب کنید. تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان انگلیسی برگزار می شود. علاوه بر این، دشواری سؤالات بستگی به این دارد که پاسخ داوطلب به سؤالات قبلی چقدر صحیح باشد، به این معنی که هر چه سؤالات بیشتری را درست پاسخ دهید، آزمون دشوارتر می شود.

  • موسسه کوییک به عنوان سریع‌ترین موسسه در امر پذیرش و ویزا به عنوان نماینده بسیاری از دانشگاه‌ها در کانادا، هلند و انگلستان به حساب می‌آید.
  • پرداخت هزینه آزمون تنها پیش از آغاز آزمون می بایست انجام بگیرد ، به سادگی انجام یک خرید آنلاین.
  • با توجه به این که همه چیز به صورت کاملا هوشمند چک می‌شود امکان تقلب کردن بسیار سخت و غیرممکن است.
  • برای آزمون دولینگو به طور کلی منبع مشخص و اختصاصی وجود ندارد و زبان آموزان می توانند از هر منبعی که به تقویت دانش زبان کمک می کند استفاده کنند.

این مجموعه در واقع سه کتاب است که با کمک آن غیر از تمرین لیسنینگ، مهارت اسپیکینگ شما هم تقویت می‌شود و با تلفظ حروف و کلمات آشنا می‌شوید. همان طور که بین آزمون آیلتس IELTS وتافل TOEFLنمی توان درجه ی سختی را مشخص کرد، برای تست انگلیسی دولینگو Duolingo نیز نمی توان گفت که نسبت به آن ها سخت تر یا آسان تر است. طبق نظر بسیاری از زبان آموزان فرمت تست زبان دولینگو Duolingo استرس زا نیست اما راحت تر از سایر آزمون ها هم نیست. در آخر می‌رسیم به دو بخش بدون امتیاز آزمون (مصاحبه شفاهی و نمونه Writing)، که در پایان آزمون ارائه شده‌اند. طبق گفته وب‌سایت دولینگو، این سؤالات نمره‌گذاری نمی‌شوند اما در اختیار مؤسسات آموزشی‌ای قرار می‌گیرند که آزمون‌دهنده نتایج خود را برای آن‌ها ارسال می‌کند.

بخوانید:  تور داخلی هوایی + زمینی لیست قیمت تورهای ایران گردی نهال گشت-irantoursguide
ساختار آزمون دولینگو Doulingo ایران دولینگو | iranbritish

به محض انتخاب موضوع تایمر فعال شده و فرد باید شروع به صحبت کردن کند. هر دو امتحان سطح دانش زبان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند اما با توجه به نظرسنجی از زبان‌آموزان، آزمون دولینگو آسان‌تر تلقی می‌شود. بعد از سه سال فعالیت و آموزش در زمینه دولینگو تست، موسسه کوییک با در اختیار داشتن هزاران نمونه از آزمون‌های واقعی افتخار دارد نمونه سوالات واقعی این تست را در اختیار زبان‌آموزان قرار دهد، پس همین حالا با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های آزمون دولینگو، می توانید با ما تماس بگیرید و مشاورین ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. این نوع از سوالات انتخاب واژه، تنها دانش واژگان زبان انگلیسی داوطلبان را مورد سنجش قرار می­‌دهد.

۲_ هزینه پایین‌تر نسبت به سایر آزمون‌ها

به همین دلیل نداشتن آشنایی با این نوع آزمون می تواند مشکلات زیادی را برای متقاضیان این آزمون ایجاد کند. پیادداشت برداری غیرمجاز است و درصورتی که در هنگام برگزاری آزمون انگلیسی دولینگو چیزی بنویسید، نتیجه آزمون شما صادر نشده و دیگر مجاز به انجام دوباره آزمون نخواهید بود. منظور از تطبیقی یا Adaptive بودن آزمون دولینگو این است که سوال بعدی شما براساس چگونگی عملکرد شما در سوالات قبلی تعیین می شود. با این توضیح که اگر شما سوالات ابتدایی را درست پاسخ دهید، سوالات بعدی شما سخت تر خواهد بود. و اگر سوالی را اشتباه پاسخ دهید، سوالات بعدی شما ساده تر خواهند شد تا اینکه مجددا بتوانید به آنها پاسخ درست دهید. مطالعه کتاب‌های مطرح حوزه گرامر، اسپیکینگ و خواندن داستان‌های کوتاه انگلیسی سطح ۴ و ۵ هم به فرد کمک می‌کند.

بخوانید:  پیشینه تحقیق چیست؟ چاپ مقاله موسسه انتشاراتی اشراق | porseshneshan

اعتبار آزمون دولینگو چند سال است؟

شرکت در آزمون آنلاین دولینگو پیچیدگی خاصی نداشته و همین سادگی باعث محبوبیت بالای آن بین زبان آموزان شده است. آزمون زبان انگلیسی دولینگو مزایای بی شماری دارد که این مزایا آن را تبدیل به یکی از بهترین آزمون‌های ارزیابی مهارت‌های انگلیسی می‌کند. دو سال بعد، در 2014 دولینگو یک آزمون استاندارد برای سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی طراحی کرد تا جایگزینی خاص برای آزمون‌های تافل و آیلتس ارائه دهد.