سخنگوی دولت با خانواده شهید محمدرضایی دیدار و گفتگو کرد

این شهید والامقام با آغاز حملیات داعش در سوریه در سال 91 به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم عازم سوریه شد و سرانجام در 24 اردیبهشت ماه سال 94 در هنگام درگیری با تکفیری های داعشی در سوریه مفقودالاثر شد و پس از گذشت 4 سال سرانجام پیکیر مطهرش در اسفندماه سال 1397 شناسایی شد.

برادر شهید حمید محمدرضایی، سردار علی محمدرضایی هم در عملیات کربلای چهار در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ علی بهادری جهرمی در سفر یک روزه به استان قزوین ضمن شرکت در راهپیمایی 13 آبان، دیدار با امام جمعه و استاندار قزوین، در جمع راهپیمایان قزوین سخنرانی کرد.

بهادری جهرمی در این سفر در نشست هیئت رئیسه دانشگاه بین الملل نیز شرکت کرد و سپس در جمع دانشجویان به سوالات آنها پاسخ گفت.

حضور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی، دیدار با دانشجویان خارجی، حضور در مزار شهدا و حضور در منزل یک شهید از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام 



منبع

سخنگوی دولت در پایان این سفر شنبه شب در منزل شهید حمید محمدرضایی حضور یافت و با خانواده شهید دیدار و گفتگو کرد.

سردار شهید حمید محمدرضایی اول مهرماه سال 1350 در شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا بدنیا آمد و ضمن حضور در عملیات مختلف در دوران دفاع مقدس در شهریور ماه سال 1390 برای مقابله با گروهک تروریستی پژاک به مرزهای شمالغرب اعزام شد و در چند عملیات حضور یافت.

در این دیدار که محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز حضور داشت سخنگوی دولت ابتدا با ابلاغ سلام رسمی دکتر رئیسی به خانواده معظم شهید به مقام شامخ همه شهدا به ویژه شهدای این بیت نیز ادای احترام کرد.

بخوانید:  سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب شد