فضای کشور برای تحقق آرمانهای دینی مهیا شده است 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی بهادر جهرمی روز شنبه با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام حمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با سخنگوی دولت اظهارداشت: دولت‌های زیادی را از اولین دولت موقت که در آن زمان به‌ شدت منتقدش بودیم تاکنون که دولت کریمه روی کار است، به نظرم هیچ وقت مانند امروز فضای مملکت را در تحقق آرمان‌های ایمانی، قرآنی، دینی و انقلابی مهیا ندیده ایم، دولتی که ریاستش یک شخصیت روحانی معتقد و متدین است و ما تدین ایشان را در میدان عمل مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در فرصتی که خداوند در اختیار شما قرار داده طوری عمل کنید که پس از دوران کاری‌تان، شاهد آثار و دستاوردهای این فعالیت از منظر تربیت انسان‌های شایسته و مدیران لایق باشید، مردم اینها را که ببینند آرامش پیدا می‌کنند، وقتی صداقت و راستی و توانمندی علمی و فکری را در مدیران مشاهده کنند آرامش می‌گیرند.

وی بیان کرد: در بدنه دولت در طول سالیان آنقدر مهره‌ چینی شده که امروز در برخی جاها دست مدیران ارشد تا حدودی بسته است اما شیوه‌ای که دولت کریمه در پیش دارد مصداق آیه ۲۵ سوره حدید است که خداوند در این آیه می‌فرماید “ما پیامبران را با کتب آسمانی فرستادیم تا کاری کنند که مردم خودشان برای برپایی عدل و قسط به پا خیزند”، مهمترین خدمت ارزشمند و ماندگار دولت آن است که کاری کند این سبک و سیاق به‌ صورت بنیادی نهادینه شود.

انتهای پیام 

بخوانید:  تربیت دانش آموزان و دستاوردهای نظام مرهون تلاش معلمان است



منبع

آیت‌الله عابدینی اظهارداشت: امروز می‌بینیم به‌ طور عموم، اهل تقوا پیگیری امور مردم را در دست گرفته‌اند، در استان ما نیز استاندار و معاونان ایشان دلسوزانه همراه هستند، البته موانع جدی هم سر راه آنها وجود دارد که انشاالله خداوند عنایت کند و کارها پیش برود، اگر کار برای رضای خدا باشد کارها بابرکت می‌شود.