سوژه روز؛ فرصتی که استقلال برای درآمدزایی از دست داد!


مهدی قایدی بعد از گلزنی مقابل آلومینیوم به عنوان شادی گل شماره لباس خود را به دوربین‌ها نشان داد و نکته جالب اختصاص دادن بخشی از لباس برای تبلیغ خود برند لباس بود که پیشتر هم تکرار شده بود. مساله‌ای که تقریبا در هیچ‌جای دنیا دیده نمی‌شود که به طور مثال کمپانی آدیداس پشت لباس هم به این شکل دوباره نام خود را درج کند. این درج کردن در حالی اتفاق می‌افتد که استقلال می‌توانست این بخش را به یک شرکت اجاره دهد و از درآمد آن برای حل مشکلاتش استفاده کند.





منبع


|


انتهای پیام//





رای موافق و رای مخالف