شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3 16A کیفیت اورجینال BA44-00243A ADAPTER-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای بررسی این که آیا شارژر خراب است یا خیر، یک اهم متر نیاز خواهید داشت. کافیست درجه‌ی تنظیم آن را روی ولتاژ قرار داده و پراپ‌های مثبت و منفی آن را به اهم متر وصل کنید. آداپتور لپ تاپ ایسوس یکی از لوازم الکتریکی حساس به شمار می‌آید و بایستی از آن بسیار محافظت نمود.

لپ تاپ 15.6 اینچی هوآوی مدل MateBook B3-520

شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3 16A کیفیت اورجینال BA44-00243A ADAPTER-شارژر لپتاپ مستر جانبی شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد. این کمپانی اکنون در جایگاه سومین شرکت در جهان است که قادر به تحقیق، توسعه، تولید و خلق محصولاتی جدید و چیپ‌های موبایل می‌باشد. واژه‌ی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصه‌ی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است. میزان شارژدهی باطری کاملا به قدرت CPU ، اندازه صفحه نمایش ، شدت استفاده ( بازی ، رندر گیری و…) ، استفاده از وای فای ، مقدارنور صفحه نمایش ، سن باطری و غیره بستگی دارد و بر مبنای وات ساعت سنجیده میشود. رم همه لپ تاپ ها اگر آنبرد نباشد ، تا مقدار مجاز قابل ارتقا است وهیچ مشکلی ایجاد نمیشود ، بلکه باعث بهبود عملکرد و افزایش سرعت لپ تاپ میشود.

در نتیجه برای نعمیرات لپ تاپ ارزان و تشخیص اینکه مشکل از کدام بخش لپ تاپ است باید به افراد خرید شارژر لپ تاپ اچ پی متخصص مراجعه کرد. جالب است این نکته را بدانید که پیچیدن و باز کردن و جابه‌جایی‌های مرتب سیم شارژر باعث استهلاک آن می‌شود و اگر جلوی یک پوسیدگی یا شکاف در سیم را نگیریم باعث قطع کامل سیم شارژر ما می‌شود. در ادامه یک بار دستگاه خود را با شارژر دیگر تست کنید و از سلامت شارژر خود مطمئن شوید تا مجبور به پرداخت هزینه‌­های دروغین برای تعمیر دستگاه نشوید. در صورتی که این عدد را نشان دهد یعنی شارژر درست است و مشکل از دستگاه است. دقت داشته باشید که پایه‌­های مثبت و منفی باید با همزمان متصل شوند و از اتصال آنها اطمینان کسب کنید.

  • علاوه بر آن توجه به موارد زیر از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • همچنین یک راهنمای کامل از خرید تا تعویض آداپتور برای شما جمع‌آوری شده که آن را حتماً مطالعه نمایید.
  • در هنگام تعویض باید به سیم‌های مثبت و منفی توجه داشت و آن‌ها را به پایه‌های مربوط به خود لحیم کرد.
  • شما می‌توانید از لپ تاپ‌ها برای استفاده در منزل و یا در انجام کارهای علمی و پژوهشی و علمی به کار ببرید.
  • برای کالیبره کردن باتری لپ تاپ به صورت دستی، باید دوباره به منوی بایوس بروید و گزینه «Battery Caliberation» را پیدا کنید.
بخوانید:  اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس | allescape

در مواقعی که حس کردید لپ تاپ بیش از حد داغ کرده، بهتر است آن را برای مدتی خاموش کرده و با آن کار نکنید. همچنین در صورت لزوم از هوای فشرده برای تمیز کردن منافذ فن لپ تاپ استفاده کنید تا گرد و خاکی داخل آن وجود نداشته باشد. گاهی با تنظیمات ساده لپ تاپ قادر هستید مشکل شارژ نشدن باتری را برطرف کنید. در قسمت مربوط به Power Adapter اطلاعات ضروری در رابطه با آداپتور لپ تاپ خود را مشاهده خواهید نمود. لنوو بالاخره یک تبلت اندرویدی ارزان‌قیمت را معرفی کرده است.

پست‌های پیشنهادی

شارژرهای میکرو USB سال‌هاست که به‌عنوان یک استاندارد شناخته شده برای شارژ شناخته می‌شود. در این راستا بسیاری از گوشی‌‌ها و دستگاه‌های هوشمند نیز از آن جهت تأمین نیروی باتری خود استفاده می‌کنند. درواقع شارژرهای میکرو USB جایگزینی برای شارژرهای مینی USB هستند که در گوشی‌های قدیمی برای شارژ استفاده می‌شد. در این راستا اپل برای اینکه قوانین اتحادیه اروپا را در زمینه شارژ گوشی‌های هوشمند رعایت کرده باشد، یک آداپتور تبدیل لایتنینگ به میکرو USB را نیز عرضه کرده است. با توجه به پیشرفت در صنعت ساخت نسل به نسل از شارژرهای قدرتمندتر و پیشرفته تری استفاده شد.

خودرو