شرکت آب و فاضلاب قزوین رتبه چهارم ارزیابی عملکرد مدیران ارشد وزارت نیرو را کسب کرد



به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با ارزیابی و اعلام نظر صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین رتبه چهارم ارزیابی عملکرد مدیران ارشد وزارت نیرو را در بین کلیه شرکت های آب و فاضلاب کشور کسب کرد. 

ارزیابی موصوف در چهار محور کلی: ذینفعان کلیدی، مالی، فرایندهای کلیدی و آموزش و یادگیری و در قالب 65 شاخص صورت گرفته است. 

گفتنی است مستندات مربوط به ارزیابی مدیران ارشد وزارت نیرو در چهار مرحله شامل خود ارزیابی، ارزیابی اولیه، ثبت اعتراض و بررسی مستندات تکمیلی انجام شده و در پایان استان قزوین به عنوان یکی از استان های برتر کشور معرفی شده است.

شایان ذکر است که شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در بین 34 شرکت آبفا در محور فرایندهای کلیدی رتبه اول را کسب کرده است. 

از نکات مهم در ارزیابی مذکور می توان به جایگاه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در گروه شرکت های دارای درصد تحقق اهداف بالاتر از 95 درصد اشاره کرد.

گفتنی است در ارزیابی مدیران ارشد آبفای کشور شرکت های آبفای مشهد، اصفهان، شیراز، قزوین، تهران، همدان و کرمانشاه به ترتیب رتبه های اول تا هفتم را کسب کرده اند.

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در طی سه سال اخیر جزء شرکت های برتر در ارزیابی های استانی و کشوری شناخته شده است. 

از اقدامات مهم این شرکت، می توان برنامه ریزی برای مدیریت تنش آبی استان با اجرای دهها پروژه عمرانی و طراحی و اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشترکین ،طراحی و بهره برداری از نرم افزار موبایلی” یاراب” برای خدمات غیر حضوری مشترکین و انجام کلیه خدمات در درگاههای مجازی اشاره کرد.

بخوانید:  گل دوم قطر توسط اکرم عفیف در دقیقه 43

انتهای پیام



منبع