ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای حضور بخش خصوصی در لرستان


آیا این خبر مفید بود؟

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی بودجه امسال و ضرورت ایجاد شرایط مناسب برای حضور بخش خصوصی در لرستان ، خاطر نشان کرد: احیا یا توسعه کارخانه چرم و پوست، فولاد ازنا، صدر فولاد، هتل صخره‌ای، برج‌های دوقلو، راه‌اندازی واحد‌های راکد، تکمیل سد‌ها و توجه به مبلمان شهری در استان بیش از پیش نیاز به پیگیری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با بیان اینکه پوشش و حجاب در طول تاریخ سند افتخار برای بانوان بوده و حفظ آن در شعر شاعران ایرانی آمده است، یادآورشد : حجاب همچنین جنبه شرعی و قانونی دارد و بی‌حجابی آسیب به خود و دیگران است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

نماینده ولی فقیه در لرستان گفن: از نهاد‌های فرهنگی انتظار می‌رود موضوع حجاب را با هماهنگی و هم افزایی گسترش دهند و پلیس نیز در کنار تذکر لسانی با حرمت شکنان برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به روز عید غدیر، این واقعه را روز اکمال دین عنوان کرد  و ادامه داد : غدیر روز جدایی حق از باطل است، روزی که حاکمان عادل و امین مشخص شدند.

انتهای پیام 





وی  با بیان اینکه انتخاب سیاست‌ها بر اساس مصلحت باعث شده است کشور‌های خلیج فارس با ایران ارتباط برقرار کنند، افزود: سفر رئیس جمهور به کشور‌های مختلف نیز آینده روشنی را برای کشور رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان  کرد: تکمیل سد معشوره، خط ریلی خرم‌آباد- دورود و تکمیل بیمارستان‌های لرستان در دستور کار قرار دارد که تسریع در روند پیشرفت این طرح‌ها ضروری است.

بخوانید:  انضباط اجتماعی‌ می‌تواند با فقروفساد در جامعه مبارزه کند

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آبات  با تبریک عید غدیر خم، عید امامت و ولایت ، اظهار کرد: عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای یکی از مهمترین دستاورد‌های دولت سیزدهم است که آینده اقتصادی کشور را تضمین می‌کند.

وی با قدردانی از حضور مردم در مراسم تشییع حجت الاسلام سید شکرالله طاهری ، عنوان کرد: این روحانی مبارز بیش از نیم قرن در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد به تدریس، تعلیم و تبلیغ پرداخت و شاگردان بسیاری را تربیت کرد و مردم داری، همراهی با امام راحل و مقام معظم رهبری و رنج کشیدن در دوران قبل از انقلاب، همراهی با مردم در شکل گیری سازمان‌های انقلابی، ارتباط با جوانان انقلابی، حضور در دوران دفاع مقدس و مواضع محکم در مقابل فتنه‌گران از ویژگی‌های بارز این روحانی بود.

امام جمعه خرم آباد  راه‌اندازی واحد‌های تولیدی، تکمیل راه‌های مواصلاتی، تکمیل و احداث خطوط ریلی، پرداخت بدهکاری سنگین دولت دوازدهم و ساخت مراحل پارس جنوبی که شرکت‌های خارجی آن را رها کرده بودند را از اقدامات مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: اقدامات حوزه مسکن، بازگشت پول بلوکه شده ایران از کشور‌های خارجی و گام‌های موثر در حوزه فرزندآوری از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است که بانک‌ها نیز باید در این خصوص به تکالیف خود عمل کنند.

وی  با ابراز امیدواری برای  کاهش نرخ بیکاری در لرستان با انجام سفر دوم آیت الله رئیسی تاکید کرد: کار‌های خوبی انجام شده و بخشی هم در حال انجام است، ما همچنان مطالبه خواهیم کرد، زیرا کاستی‌ها نباید سبب ناامیدی شود.

بخوانید:  عطای بیش از 120 هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت