طرح ساماندهی مشاغل مزاحم و فعالیت وانت بارها در قزوین اجرایی شد

image_2022_9_8-12_42_7_37_Nnj

 

کاظمی بیان کرد: متاسفانه غالب این افراد به هشدارها و تذکر مسئولان توجهی نکردند ولی ما با قاطعیت کار را آغاز کردیم و توانستیم در مدت یک هفته آن را به سرانجام برسانیم.

فرماندار شهرستان قزوین یادآورشد: این مشاغل در مناطق مختلف شهر قزوین مشکلات ترافیکی و ازدحام جمعیت ایجاد کرده و چهره شهر را نیز نازیبا کرده بود و متاسفانه در برخی مواقع نیز به پاتوق شبانه تبدیل شده و بستر بزه و تخلف های دیگر شده بود که برچیده شدن  آن یک ضرورت بود.

فرماندار قزوین یا دآورشد: برای تامین آرامش شهروندان از همه اختیارات قانونی استفاده می کنیم تا با ساماندهی فعالیتهای مشاغل مزاحم چهره زیباتری از شهر ر ا رقم بزنیم و رضایت مردم جلب شود.

image_2022_9_8-12_42_26_343_yEV

کاظمی با اشاره به مشکلات اجرای طرح نیز اظهارداشت: از آنجا که برخی سودجویان با هدایت این افراد به درآمدهای بادآورده رسیده و زمین های مربوط به شهرداری را پنهانی  به دیگران اجاره می دادند مقاومت می کردند و در برخی موارد نیز اجرای طرح با درگیری همراه شد اما با متخلفان برخورد کردیم.

image_2022_9_8-12_42_50_347_rFC

فرماندار قزوین یادآورشد: عزم جدی داریم با همکاری شهرداری ها، نیروی انتظامی، دادستانی این وضعیت را ساماندهی کنیم و در این راستا محل هایی در مناطق چهارگانه شناسایی و تعیین شده که هم شرایط دسترسی مناسب و هم بار ترافیکی کمتری دارند که این فعالیتها به این مکانها منتقل خواهد شد.

وی گفت: تا یک هفته وضعیت خوبی داشتیم اما بتدریج برخی افراد که تصور می کردند این طرح موقتی است دوباره به مکان های سابق بازگشتند که با برخورد قانونی نیروهای ما مواجه شدند و کار به نتیجه رسید.

بخوانید:  نیروهای مسلح قلعه محکم امنیت و اقتدار جامعه اسلامی هستند

کاظمی گفت: با پای کار  آمدن نیروی انتظامی و مجموعه شهرداریها، دستگاههای مرتبط و دادستانی خوشبختانه این مطالبه مردم با همه مشکلات و درگیری هایی که به همراه داشت به سرانجام رسید و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عباس کاظمی در خصوص اجرای این طرح گفت: یکی از مطالبات شهروندان در مراجعه به فرمانداری موضوع ساماندهی دست فروشان و فعالیت وانت بارها بود که در کنار آن شاهد برخی آسیب های اجتماعی نیز بودیم لذا این طرح در اولویت و دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای طرح سراغ دانه درشت ها و کسانی رفتیم که سابقه شرارت هم داشتند که در این راستا سه نفر از افراد سابقه دار که مبادرت به کارهای خلاف نیز می کردند شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

وی اضافه کرد: طرح ساماندهی مشاغل مزاحم و دست فروشان در  معابر شهری در مناطق چهارگانه عملیاتی شد و برای ساماندهی 800 وانت بار اقدام کردیم.

انتهای پیام

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

فرماندار قزوین یادآورشد: قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی مناسب و هشدار و تذکر متعددی به صاحبان این مشاغل داده شد تا همراهی لازم را داشته باشند و در کنار آن مکان هایی در مناطق چهارگانه نیز شناسایی شد تا این مشاغل به این محلات جدید منتقل شوند.

این مسئول اظهارداشت: این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد یافت و شهرداری ها بر اساس ماده 55 بند 2 تبصره یک الزام قانونی دارند تا برای رفع سد معبر و سا ماندهی فعالیت های مشاغل مزاحم اقدام  کنند.

بخوانید:  امیدواری هواداران تیم ملی ایران به گل زنی مهدی طارمی
image_2022_9_8-12_43_26_829_KD3