نیروهای مسلح قلعه محکم امنیت و اقتدار جامعه اسلامی هستند

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به زنده بودن شهداء طبق منطق و نص صریح آیات قرآن تأکید کرد: به تعبیر رهبر معظّم انقلاب دشمنان تا قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی از جسم او هراس داشتند، اما پس از شهادت او از پیکر و یاد و خاطره او می ترسند؛ لذا نیروهای نظامی و انتظامی باید با قوت و عزم جدی و اراده راسخ، به مسیر الهی و خدایی خود ادامه داده و راه را برای موفقیت های بیشتر کشور و مردم فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت امام هادی(ع) اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی به دلیل آنکه حافظان امنیت و جان و مال وناموس مردم اند لحظه لحظه عمرشان عبادت است و خداوند پاداش فراوانی به آنان خواهد داد.  


آیا این خبر مفید بود؟

وی در ادامه با اشاره به عزت و اقتدار ایران اسلامی و ایستادگی نیروهای مسلح در برابر دشمن اظهار داشت: دشمن در مقابل عظمت ایران، همیشه به دنبال ایجاد فتنه و بر هم زدن اتحاد مردم و نظام بوده است و در کشورهای منطقه و اطراف نیز این فتنه‌گری را دنبال می‌کند؛ اما نیروهای مسلح به برکت خون شهدا و ایثارگران، فراتر از کشورهای منطقه به برقراری امنیت پرداخته و با فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توانسته، فتنه داعش را در منطقه خنثی نماید و در نتیجه اقتدار ایران در دنیا روز به روز در حال افزایش است.

اعضاء فرماندهی تیپ چهارم یگانهای ویژه فراجا با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار و گفتگو کردند.

بخوانید:  انهدام تیم تروریستی مرتبط با جریانات صهیونیستی در آذربایجان غربی



نیروهای مسلح قلعه محکم امنیت و اقتدار جامعه اسلامی هستند


حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر افزود: امتیاز دیگری که این عزیزان دارند این است که شخصیتی عالم، فرهیخته، مجتهد، مرجع تقلید، مدیر و مدبر فرماندهی کل قوا را عهده دار هستند، امتیازی که نمی توان آن را با دیگر کشورها مقایسه کرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع