طی ۲ سال اخیر ۱۵ پروژه ورزشی در استان یزد افتتاح و بهره‌برداری شده است

همچنین هاشمی به ظرفیت‌های خوب منابع انسانی در حوزه ورزش قهرمانی استان اشاره کرد و گفت: افتتاح پروژه های نیمه تمام یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم و درخواست مردم است که انشاالله با حمایت‌های ما در تامین اعتبارات ملی بتوانیم پروژه‌ها را به مرحله افتتاح برسانیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: استان یزد یکی از استان هایی است که ظرفیت بالایی برای میزبانی رویدادهای ورزشی دارد و اکنون میزبان رویداد بین المللی جام فجر بدمینتون است که خوشبختانه این میزبانی‌ها با استقبال پرشور مردم استان همراه است.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رییس جمهور در شورای عالی ورزش به افتتاح پروژه های نیمه تمام ورزشی، گفت: اکنون ۳ هزار و ۴۲۸ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که از این میان نزدیک به ۷۰ پروژه به استان یزد اختصاص دارد که انشاالله با تلاش جمعی تمامی این پروژه ها افتتاح شوند و تا زمان آماده شدن طرح آمایش سرزمین هیچ پروژه ورزشی جدیدی را آغاز نخواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: در ادامه سفر از مجموعه بزرگ قهرمانی استان که درحال ساخت است بازدید داشتیم که سالن‌های دوومیدانی، وزنه‌برداری و اماکن دیگر مجموعه نیازمند توجه بیشتر و تامین اعتبارات هستند.

هاشمی با تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و با بیان اینکه در این دولت شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ورزش بوده‌ایم گفت:  طی ۲ سال اخیر ۱۵ پروژه ورزشی در مجموع استان یزد به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید که یکی از این پروژه ها، استخر جانبازان است که این نشانگر حرکت های خوب و جهادی است که در ورزش صورت گرفته اما مستلزم این است که نگاه‌ها بیشتر بر روی مناطق کوچک‌تر باشد.

بخوانید:  مدیرکل راه‌آهن کرمان: ۴۵کیلومتر از خط ریلی کرمان

وی افزود: در این جلسه مباحث و گزارش بسیار خوب از ورزش استان مطرح شد و حاضرین جلسه نقطه نظرات خود و مشکلات موجود در هیات‌های ورزشی را بیان کردند.

به گزارش برنا ، کیومرث هاشمی پس از بازدید چند پروژه ورزشی شهرستان یزد درخصوص سفر یک روزه خود به این شهرستان اظهار داشت: جلسه شورای ورزش استان و شورای عالی جوانان با حضور اعضا یکی از جلسات خوب برنامه‌های امروز بود که با برنامه‌ریزی‌های استاندار یزد برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد گفت: این مجموعه ورزشی یکی از مجموعه‌های بزرگ و قدیمی استان است که میزبان بسیاری از مسابقات بوده که از چندین بخش تشکیل شده است و ما چند روز گذشته مبلغی را برای تعمیرات و تامین تجهیزات این مجموعه در نظر گرفتیم و همینطور لازم است برای بازسازی مجموعه از اعتبارات استانی و ملی نیز استفاده کنیم.

هاشمی درخصوص اعلام آمادگی یزد برای میزبانی مسابقات اوراسیا فوتبال ساحلی، جام باشگاه های والیبال و بازیهای آسیایی تیم ملی نوجوانان بیان کرد: میزبانی این ۳ رویداد از جمله مواردی بود که در این سفر از سوی مسئولین مرتبط بیان شد و میزبانی استانی یکی از مواردی است که همیشه مورد استقبال ما قرار می‌گیرد و ما از بخش هایی که در میزبانی ها برعهده ماست حمایت خواهیم کرد و بخش دیگر که برعهده کنفدراسیون ها آسیا است از سوی فدراسیون های ملی پیگیری خواهد شد که بنده به محض بازگشت پیگیری این موضوع را به فدراسیون‌های مرتبط تکلیف خواهم کرد.

انتهای پیام/

بخوانید:  دنیای اقتباس ناجی فیلمنامه های بر رمق و تکراری



منبع