عشایر در افزایش تولید کشور بسیار مؤثر و موفق هستند


 

در این دیدار آیت الله عابدینی از عشایر بعنوان تولید کنندگان بی توقع یاد کرد و خواستار اجرای طرحهای تحولی بنیادی در مناطق عشایری استان شد.

در این دیدار که نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی نیز حضور داشت سعید ابیت رئیس اداره امور عشایر استان در خصوص وضعیت عشایر استان ، طرحهای اجرا شده و در دست اجرا و نیز مشکلات مناطق عشایری گزارشی ارائه کرد.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: شاید یک روستا برق نداشته باشد، همین که برق به این روستا می‌بریم تلویزیون، اینترنت و امکانات زندگی در آنجا فعال می‌شود، در باب عشایر هم باید تحولی در همه شئونات زندگی عشایر ایجاد کرده و کمک کنیم تا فرایند تولید و زندگی عشایر تسهیل شود.





منبع

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ رئیس و کارکنان اداره امور عشایر استان قزوین روز شنبه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کردند.

عابدینی تصریح کرد: با شناخت اجمالی که از عشایر دارم و گاهی از نزدیک شاهد تلاش و فعالیت ارزشمند و مجدانه این افراد بوده ام باید اذعان کرد عشایر در افزایش تولید کشور نقش بسیار مهم وموثری دارند.

انتهای پیام

نماینده ولی‌فقیه د‌ر استان قزوین در دیدار رئیس اداره امور عشایر استان گفت: عشایر در افزایش تولید کشور بسیار مؤثر و موفق هستند و باید قدردان این عزیزان باشیم.


عشایر در افزایش تولید کشور بسیار مؤثر و موفق هستند

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  سواد آموزی اتباع در دستور کار سازمان نهضت سواد آموزی