فصل دوم ارزیابی مدیران تا پایان دهه فجر انجام خواهد شد

اعلایی افزود: استان قزوین در حوزه مولدسازی دارایی ها هم جزو استان های پیشتاز کشور است و منابع خوبی از این محل قابل تامین است که در چرخه خدمت رسانی به اختیار مردم در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و اعتبارات سفر رئیس جمهور، استان قزوین جزو استان های نخست دریافت منابع در دور اول سفر رئیس جمهور است و اگر سفر رئیس جمهور به استان قزوین به این شکل انجام نمی شد این میزان از خدمت رسانی سال ها زمان می برد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: از مردم شریف استان قزوین نیز درخواست داریم تا در انتخاب خود دقت کنند چراکه این انتخاب در توسعه استان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه البته این اقدامات باید سرعت بیشتری داشته باشد و بتواند با پیگیری ها و مدیریت زودتر به سرانجام برسد، افزود: مدیران، پروژه ها و کارویژه های خود را با دغدغه بیشتری دنبال کنند تا بدین وسیله پروژه ها هرچه سریعتر در اختیار مردم قرار گیرد. 

استاندار قزوین اضافه کرد: در همین راستا اگر رویکرد جانبدارانه ای به وجود بیاید به شکل جدی برخورد خواهیم کرد و از مردم هم می خواهیم که اگر متوجه این موضوع شدند ما را در جریان بگذارند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی افزود: در کنار برگزاری انتخابات، موضوع مشارکت هم از اهمیت بالایی برخوردار است که در این زمینه مدیران باید با تبیین عملکرد دستگاه ها در جهت امید آفرینی اقدامات لازم را انجام دهند و دستگاه ها باید پیوست انتخاباتی برای اقدامات خود برای تبیین و افزایش مشارکت داشته باشند.

بخوانید:  رونالدو؛ بفرمایید پاس گل!+ فیلم

استاندار قزوین با بیان اینکه فصل نخست ارزیابی مدیران در شهریور ماه سال گذشته انجام شد و براساس آن برخی از مدیران جابجا و برخی دیگر ابقا شدند، اضافه کرد: فصل دوم ارزیابی مدیران تا پایان دهه فجر انجام خواهد شد و خدمتگذارانی که عملکرد آنها مطلوب توسعه استان نباشد جابجا خواهند شد تا بدین وسیله شاهد خدمت رسانی مطلوبتر دولت در استان باشیم. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: انتخابات یکی از کارویژه های اصلی نظام و دولت است و همه دستگاه ها به شکل مستقیم و غیر مستقیم در پشتیبانی و اجرا نقش دارند که باید با دقت در این زمینه ورد پیدا کنند تا بدین وسیله انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

اعلایی گفت: فضای انتخابات کاملا رقابتی است و اولین دوره ای خواهد بود که تمامی حوزه های انتخاباتی، شبکه منحصر به فرد خواهند داشت، در این زمینه صدا و سیما هم در راستای تبیین خدمات و امیدآفرینی نقش ویژه ای دارد، البته مدیران باید دقت داشته باشند که دولت در بی طرفی کامل نسبت به اینکه چه کسی توسط مردم انتخاب شود، قرار دارد و تمامی تلاش ها صرفا در جهت افزایش مشارکت است. 

انتهای پیام 



منبع