فعالان رسانه ای با تولید محتوای فاخر نقشه دشمن را نقش برآب کنند

انتهای پیام






فعالان رسانه ای با تولید محتوای فاخر نقشه دشمن را نقش برآب کنند

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: استعمار نوین دشمن با ابراز رسانه و جنگ نرم روی کار آمده است و حساب ویژه ای برای این سلاح خود باز کرده اما غافل از اینکه ملت ایران در مکتب حسینی (ع) پرورش یافته است.






منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه استان اردبیل در بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیح اردبیل اظهار داشت: قدرت توپ و تانک یکی از اصلی ترین نمود قدرت در گذشته بود اما امروزه رسانه و جنگ نرم و به نوعی قلم یکی از محوری ترین مولفه های اعمال قدرت در هر کشوری است.

 وی افزود: جنگ سایبری در ابعاد مختلف و بصورت پیچیده و وسیع توسط رسانه های غرب به سوی اذهان جوانان ما نشانه گرفته شده است و در وقایع اخیر دیدیم که با تکنیک دروغ بزرگ سعی در مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی داشتند اما غافل از اینکه فریب کاری همیشه پنهان نمانده و حقیقت آشکار می شود.

بخوانید:  مسابقات کاپ آزاد جهانی اسکیت‌ isfahan day در تقویم‌ فدراسیون جهانی اسکیت‌ قرار گرفت

سردار غلامحسین محمدی اصل: فعالان رسانه ای با تولید محتوای فاخر نقشه دشمن را نقش برآب کنند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه استکبار مجهز به امکانات سنگین نرم افزاری و سخت افزاری است ولی باید لشکر سایبری حزب الله نیز در عرصه های رسانه ای و تولید محتوا مسلح به این سلاح نوین شود تا در مقابل جنگ خصمانه نرم دشمن از حالت تدافعی به رویکرد تهاجمی تغییر موضع دهد.