قیمت قفل برقی چگونه است؟

 

 

بیومتریک: قفل هایی که اثر انگشت شما را تشخیص می دهند و با کشیدن انگشت باز می شوند.

 

ویژگی های قفل برقی ریموت دار

درجه 2: 400000 چرخه

 

 

کلید زدن مجدد قفل ها با تغییر یکسان نیست. برای کلید زدن مجدد قفل، قفل ساز شما پین های داخل سیلندر را مجدداً مرتب می کند تا کلید قدیمی را غیرفعال کند و کلید جدید را فعال کند. کلید مجدد کار سریع ‌تری است، بنابراین گزینه ارزان ‌تری نسبت به جایگزینی است.

در بررسی عملکرد قفل برقی باید بدانید که سیستم قفل درب قفلی است که می توان آن را با اعتبار دسترسی به جا کلیدی باز کرد. جا کلیدی می تواند یک دستگاه کنترل از راه دور دستی با دکمه ها یا یک دستگاه قابل اسکن با برچسب های RFID باشد. یک سیستم فوب کلیدی برای ساختمان ها نوعی کنترل دسترسی الکترونیکی است. این امر مستلزم توزیع دستگاه ‌های جاکلیدی بین افراد است که آنها برای باز کردن درها اسکن می‌کنند. آنها مشابه قفل های درب کارت کلیدی کار می کنند – تنها تفاوت این است که افراد به جای کارت از فوب استفاده می کنند.

در بررسی عملکرد و قیمت قفل برقی باید بدانید که سیستم ‌های کنترل دسترسی، سیستم ‌های ورود درب بدون کلید هستند که دسترسی را به همراه ایجاد مجوزهای دسترسی برای مناطق مختلف ملک کنترل و مدیریت می‌کنند. این مجوزها نه تنها مناطقی را که کاربر می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد را تعیین می‌کند، بلکه می ‌تواند ساعت ‌های مجاز دسترسی را نیز شامل شود. آنها یک راه کارآمد برای ارائه مجوز دسترسی به افرادی هستند که هویت آنها از طریق اعتبار شناسایی وارد شده به سیستم تأیید می شود، که سپس با پایگاه داده کنترل دسترسی ذخیره شده در سرور بررسی می شود. با توجه به مزایای زیادی که ارائه می دهند، همه صاحبان املاک باید در یک سیستم کنترل دسترسی سرمایه گذاری کنند. برای اطلاعات بیشتر و خرید قفل برقی با ما در اسمارت کو با شماره 02155445060 تماس حاصل نمایید.

بخوانید:  مجیدی مدیر آلومینیوم شد

همه قفل ها یکسان ایجاد نمی شوند. هرچه درجه بالاتر باشد، داک بادوام تر و برچسب قیمت بالاتر است. فروشگاه های سخت افزار قفل های درجه بندی بر اساس عملکرد، استحکام، طول چرخه، امنیت، ارزیابی مواد و پایان کار دسته بندی می کنند. این رتبه بندی به خریداران اجازه می دهد بدانند که چه تعداد چرخه می توانند از یک قفل انتظار داشته باشند. هنگام خرید قفل کله گاوی، به درجه بندی ها توجه کنید تا بفهمید قفل های جدید شما چقدر دوام می آورند. در اینجا تفکیک ان به شرح است:

قفل های بدون کلید قابلیت استفاده بیشتر در بازار را افزایش می دهند

قفل های دستی نه تنها ناخوشایند هستند، بلکه نسبت به قفل های اتوماتیک ایمن تر هستند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند وسایل خود را به قفل خودکار ارتقا دهند. اما هزینه این ارتقا چقدر است و آیا خودکار کردن قفل های خود بهترین کاری است که می توانید انجام دهید؟ به نظر می رسد که نصب قفل های اتوماتیک و برقی می تواند ارزان باشد. و اگر می دانید به دنبال چه چیزی باشید، یک سیستم کاملاً قابل تنظیم آسان است. بیایید هزینه های اولیه را بررسی کنیم و به برخی از ویژگی های اضافی که می توانید برای وسیله خود داشته باشید، نگاهی بیاندازیم.

نکات مهم در رابطه با قیمت قفل برقی

همانطور که از قفل های اصلی درب به قفل های هوشمند، قفل های بسته یا قفل هایی با اتصال ویژه بلوتوث می روید، قیمت شما افزایش می یابد. امروزه بسیاری از فروشگاه های سخت افزار پیشرفته، پیچ های فلزی را برای امنیت اضافه کرده اند، در حالی که قفل های الکترونیکی علاوه بر قفل دارای صفحه کلید هستند. 

بخوانید:  مدیر شبکه نسیم روشنگری کرد! + فیلم

 

جاکلیدی (قفل مجاورتی): یک فوب را در جیب خود حمل کنید و این قفل ها به طور خودکار یا با یک ضربه ساده باز می شوند. دکمه فوب را فشار دهید و به محض اینکه وارد راهروی شدید درب را باز کنید.

در رابطه با بررسی قیمت قفل برقی انتظار داشته باشید که بیشتر بودجه شما صرف هزینه های نصب شود. یک قفل ساز حرفه ای برای تعویض قفل ساعتی متغیر هزینه می گیرد. سایر قفل سازان ممکن است در هر پروژه بر اساس تعداد قفل ها، نوع قفل ها و پیچیدگی فرآیند نصب، هزینه خود را شارژ کنند.

هنگام تحقیق در مورد هزینه تعویض قفل برقی درب، نوع قفل و اینکه آیا آن را تعویض می کنید یا کلید می زنید مهم است. علاوه بر این، قفل ‌های استاندارد موجود در اکثر فروشگاه ‌های سخت‌افزار به میزان قابل توجهی ارزان ‌تر از قفل‌ های پیشرفته با ویژگی ‌های امنیتی افزوده هستند. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با قیمت قفل برقی لازم است ادامه مطلب را بررسی و دنبال کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



منبع

قفل درب RFID که درب را در حالت قفل محکم می کند. از میدان های الکترومغناطیسی برای برقراری ارتباط با خواننده دسترسی استفاده می کند. قفل توسط خواننده دسترسی آزاد می شود زمانی که اعتبار مناسب اسکن شود.

 

به خواننده‌ای دسترسی داشته باشید که صفحه کلید را اسکن می ‌کند.

در بررسی عملکرد قفل برقی باید بدانید که اولین چیزی که مردم وقتی به سمت در من می ‌روند، آن پد لمسی است و می ‌خواهند همه چیز را در مورد آن بدانند. “این یک عامل جلب توجه برای افراد است.” سارقان بیشتر از طریق دری که قفل نشده و به زور پنجره، وارد خانه شما می شوند. در واقع، مجرمان اعتراف می کنند که سیستم های امنیتی با نظارت دوربین، نه قفل (هوشمند یا غیره) – بزرگترین عامل بازدارنده در برابر سرقت هستند. 

بخوانید:  برای نابودی ویروس‌ها حتما پنجره ها را باز کنید !

درجه 1: 800000 چرخه

کنترل تلفن هوشمند: در بررسی عملکرد قفل برقی ریموت دار باید بدانید که تلفن هوشمند شما از طریق بلوتوث با قفل شما همگام می شود و به شما امکان می دهد ورودی را از راه دور کنترل کنید و افرادی که می آیند و می روند را پیگیری کنید. برخی از قفل ها تلفن شما را می شناسند و با نزدیک شدن به شما به طور خودکار باز می شوند. وقتی شخص دیگری در را باز می کند، برخی به شما پیام می دهند.

 

اکثر دستگیره های درب داخلی دارای هزینه متغیر هستند و انتخاب شما معمولاً به ظاهر آن ها به جای امنیت بستگی دارد. یک قفل ارزان قیمت درجه 3 برای جلوگیری از ورود مزاحم کافی است. تعویض قفل های داخلی یک کار ساده است، بنابراین می توانید در نیروی کار صرفه جویی کنید. بعلاوه، می توانید با نصب یک قفل تقویتی درب، امنیت درب داخلی را بدون تغییر دستگیره ها افزایش دهید. قفل درهای خارجی باید حداقل درجه 2 باشد که امنیت بیشتری را ارائه می دهد.

قفل نظارتی: قفل برقی ریموت دار دسترسی آسان را با نظارت ترکیب می کند و از هر کسی که در شما را باز می کند عکس می گیرد. شما می توانید کدها را برای افراد خاص برنامه ریزی کنید، و قفل هنگام ورود آنها یک کد ارائه می دهد.

درجه 3: 200000 چرخه