ما آماده ایم با ناخن هایمان بجنگیم



به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، نیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در واکنشی نه چندان آشکار به هشدار جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ممکن است از ارسال تسلیحات به اسرائیل خودداری شود، گفت که اسرائیل آماده است «به تنهایی بایستد».

طبق گزارش جروزالم پست، وی در بیانیه‌ای ویدئویی گفت: «اگر مجبور باشیم، با ناخن هایمان می‌جنگیم. اما ما خیلی بیشتر از ناخن هایمان داریم و با این قدرت روحی، به یاری خدا، با هم پیروز خواهیم شد.»

از طرفی طبق گزارش شبکه آمریکایی سی ان ان، نتانیاهو در مصاحبه با این شبکه گفت که بایدن پس از تعلیق ارسال محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی برای اینکه از آنها در عملیات نظامی گسترده در شهر رفح در جنوب غزه استفاده نشود، مرتکب اشتباه شد.

وی همچنین مدعی شد: نیرو‌های اسرائیلی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مردم بتوانند رفح را ترک کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که بایدن را می‌شناسد، گفت که امیدوار است او و رئیس جمهور آمریکا راهی برای غلبه بر اختلافات خود بیابند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد: ما آنچه را که باید انجام دهیم برای محافظت از کشورمان انجام خواهیم داد و این به معنای حفاظت از آینده ماست و اینکه ما حماس را شکست خواهیم داد از جمله در رفح چرا که در حال حاضر چاره دیگری جز این نداریم.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  نماهنگ مداحی ویژه حضرت رقیه (س)