“رهایم کن” را وقتی می توانیم به عنوان یک سریال استاندارد بررسی کنیم که تمام فاکتورهای لازم برای یک اقبال در میان مخاطبان را در خود دارد.
شهرام شاه حسینی را با سریال هایی متفاوت در تلویزیون ، شبکه نمایش خانگی و فیلمسازی در سینما میشناسیم.
عشقی که ناثواب می رود و ناباب می بیند و…
ماجرای سلطه سرمایهگذاران بر جامعه ضعیف درسریال شکل دارد مسیری که افراد متمول پیشرو گرفتند مشخص است و سبک و روال دیگر آحاد جامعه نیز در تقابل با بالادستی هایی که همه چیز را به نفع جیب خودشان مدنظر دارند در سریال آمده است.
و از سویی باید گفت به رغم اینکه کاراکترها به دور از حالا در سریال شهرام شاه حسینی جای گرفتهاند اما مخاطب امروز هم آنها را شناخته است به روابط میان آنها پی برده است سرفصلهای آسیب در داستان بدون تاریخ مصرف، امروز نیز قابل لمس است.
بی تعارف باید گفت حالا همه چیز مهیاست تا در نوروزی که احتمالاً به جز یکی دو مجموعه تلویزیونی دست رسانه ملی برای جذب مخاطب آنچنان هم که باید باز نیست این سریال بتواند در فرصت پیش رو به اقبالی حداکثری دست پیدا کند.
معرفی زمان و جغرافیای داستان، معرفی شخصیت ها و مسیری که میتواند داستان را با خود به جای پر التهاب و بحران های ریز و درشت ببرد در قسمت اول ترسیم شد از داستان های عاشقانه ، آسیب ها و البته موقعیت های اقتصادی ارباب و رعیتی که در قسمت اول کاشته شد و می تواند بستری برای روایتی متفاوت برای قصه گویی پر کشش باشد.
و باید گفت حالا کار میتواند با قدرت بالاتر به کمک گره ها و پیوندهای جدیتر قصه برای شخصیت ها و موقعیتهای تراژیک و دراماتیک جذاب تر داستان ، تماشاگری را که در قسمت اول قلاب قصه بر ذهن و روح و روانش افتاده است را تا پایان ببرد.