محصولات استارت‌آپی باید به بنگاه‌های اقتصادی معرفی شوند

استاندار کرمان گفت: کالا‌ها و محصولات با کیفیتی در استان تولید می‌شود، اما شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی اطلاعی از آن‌ها ندارند، محصولات استارت‌آپی باید به بنگاه‌های اقتصادی معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در نشست با جمعی از فعالان حوزه استارت‌آپ در استان عنوان کرد: در حمایت از تولیدات دانش‌بنیان، قطعات کوچک و تجهیزات، مصوبه شورای تامین استان را گرفته‌ایم که بنگاه‌های بزرگ صنعتی و معدنی، باید کالا‌ها و خدمات مورد نیاز خود را از داخل استان تامین کنند.
وی عنوان کرد: بخش بزرگی از سیستم اداری کشور به دلیل پیشرفت سریع حوزه دیجیتال عقب مانده و این اتفاق یک واقعیت است.
استاندار کرمان گفت: همکاری شرکت‌های فناورانه و استارت‌آپ با بنگاه‌های اقتصادی در قالب تعریف پروژه برای آن‌ها براساس نیاز‌هایی که دارند می‌تواند ادامه یابد تا ظرفیت استارت‌آپ را هم بالا ببرد.
فداکار ابراز داشت: ظرفیت‌های خوبی در استارت‌آپ به ویژه حوزه نرم‌افزار‌ها وجود دارد که مسائل محیط زیستی، آب و برق ندارند و نیروی انسانی نخبه را به کار گرفته است.
وی به ظرفیت‌های قانون جهش دانش‌بنیان اشاره داشت و گفت: تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است که کمکی به شرکت‌های نرم‌افزای خواهد بود.
استاندار کرمان اظهار داشت: شرکت‌های تولید کننده قطعات را به بنگاه‌های اقتصادی استان مرتبط کرده‌ایم و همین اقدام را می‌توان در نشستی با حضور شرکت‌های استارت‌آپی داشت تا به معرفی محصول خود بپردازند.
فداکار تصریح کرد: کالا‌ها و محصولات متعدد و متنوعی با کیفیت بالا در استان تولید می‌شود، اما شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی اطلاعی از آن‌ها ندارند در صورتی که مورد نیاز هستند.
انتهای پیام

بخوانید:  مربی خارجی پرسپولیس مدرک رو کرد! + سند



منبع