اعطای سمت به افراد با قرارداد کارگری در شهرداری خلاف قانون است

ناصحی مقدم با بیان اینکه روند اخذ مجوز برای تبدیل وضعیت یا هر اتفاق دیگری با مجوز استانداری صورت می‌گیرد، گفت: دفتر مدیریت امور شهری نیز در جریان این اخذ مجوزها قرار دارد.

وی با اشاره به اشتغال حدود ۷۰ نفر از نیروهای شهرداری با قرارداد کارگری در پست‌های مدیریتی یا در بخش‌های کارمندی، گفت: از ابتدای شورای ششم در این باره به شهرداری تذکر و اعلام شد که هرچه سریعتر این نیروها را تعیین تکلیف کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای انتصاب رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری نیز که از نیروهای آتش نشانی بود مجوز دریافت سپس حکم مسئولیت او صادر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پروسه تبدیل وضعیت و ساماندهی نیروهای شهرداری زمانبر است اما ما به دنبال تکمیل این فرآیند هستیم، اضافه کرد: برای مثال سال گذشته نیروهای مشمول تبدیل وضعیت ایثارگران تعیین تکلیف شدند و اگر الان هم کسی از این افراد جامانده است آماده بررسی جزء به جزء پرونده آنها هستیم.



منبع

ناصحی مقدم در ارتباط با انتصاب یکی از کارکنان شهرداری با قرارداد کارگری به پست معاونت خدمات شهری هم گفت: این شخص قرارداد کارگری دارد و به شهرداری نیز اعلام شده است که وی با این نوع قرارداد نمی‌تواند معاونت را بر عهده بگیرد؛ مگر اینکه تبدیل وضعیت شود.

به گزارش برنا؛ مجید ناصحی مقدم روز سه‌شنبه افزود: طبق قانون افرادی که قرارداد کارگری دارند؛ نباید در پست‌های مدیریتی مشغول باشند؛ موضوعی که مدیریت امور شهری و سازمان بازرسی نیز بر آن تأکید دارد.

بخوانید:  عواقبت مصرف خودسرانه کراتین چیست؟

وی تصریح کرد: شهرداری در حال اخذ مجوز برای سرپرستی معاونت خدمات شهری زنجان است و در صورتی که موفق به این کار شود؛ حکم معاونت برای او صادر خواهد شد.