مدال نقره آسیا برایم ارزشمند است

دختر المپیکی ایران در پایان خاطر نشان کرد: رشته تیراندازی تجهیزات محور است و ما همچنان مشکل بروزرسانی تجهیزات‌مان را داریم. این موضوع را همیشه اعلام می کنیم و حالا هم که سال قبل از المپیک است واقعا نیاز بیشتری به حمایت داریم.

انتهای پیام/



منبع وی در مورد عملکردش در بازی‌های آسیایی گفت: از عملکرد خودم در هانگژو راضی هستم چون رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم. در تپانچه 25 متر فینالیست شدم و در بخش میکس هم موفق شدیم برای نخستین بار مدال برنز این بازیها را کسب کنیم. در کل نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم با همین روند ادامه دهیم.

هانیه رستمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری  برنا، درخصوص تجلیل شهردار تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: کار نیک و پسندیده‌ای بود و اولین مراسم تجلیل از مدال اوران بازی‌های آسیایی بود که جا دارد از این اقدام شهرداری و سازمان ورزش تشکر کنم. چون حتما چنین کارهایی انگیزه ورزشکاران را برای ادامه مسیر دو چندان می‌کند.

عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در ادامه درخصوص کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در قهرمانی آسیا هم که بعد از بازیهای آسیایی برگزار شد راهی فینال شدم و خوشحالم که با توجه به شرایط سخت این مسابقات موفق شدم مدال نقره مسابقات را کسب کنم. کیفیت مسابقات آسیایی دست کم از مسابقات قهرمانی جهان ندارد این را رکوردهایی که به ثبت رسیده نشان می دهند. بنابراین کسب مدال نقره این مسابقات برایم ارزشمند است.

بخوانید:  سینما به نام های جدید احتیاج دارد!