مدیران جسور، انقلابی و خدمتگزار را حمایت می کنیم

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عصر شنبه در مراسمی با حضور عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین، حجت الاسلام میرامینی امام جمعه آبیک، مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظام و انتظامی 

کاظمی اظهارداشت: مدیران باید بدانند آنچه کارها را پیش می برد فقط پول نیست بلکه نگاه و رویکرد و مسیر مدیر هم اهمیت دارد و گاهی اقدام من و شما روحیه اعتماد و جوشش اجتماعی را تقویت می کند.

photo_2023-05-27_21-55-46

وی بیان کرد: باید حمایت کنیم تا مدیرانی مانند حجت الله مددخانی وارد میدان شده و خدمت کنند و در این دولت پیمان بسته ایم همه لحظات مسئولیت خود را برای خدمت به مردم بکار گیریم البته با هیچ فردی عقد اخوت نبسته ایم و جریان مومن انقلاب که در صحنه هستند اگر کمک کردند سپاسگزاریم و اگر همراهی نکردند ما متوقف به آن نخواهیم شد‌.

وی اضافه کرد: اگر انسان رابطه خود با خدا را تنظیم کند و مسیر عزت را پیش بگیرد حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت و هر جا مردم کاری را تایید کنند یعنی خدا هم راضی است.


آیا این خبر مفید بود؟

وی بیان کرد: اگر به انقلاب از این منظر پرداختیم و مسیر انقلاب را ارزشی و ماندگار دانستیم و با انگیزه کار کردیم می توان بزرگترین حماسه ها را خلق کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: امروز بعنوان کارگزار نظام اسلامی به میزان مسئولیت خود باید درست کار کرده و با جدی گرفتن بیانیه گام دوم مسیر خدمت رسانی را هموار کنیم.

بخوانید:  پرسرعت ترین ماشین پلیس‌های جهان را بشناسید + تصاویر

photo_2023-05-27_21-55-41

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: فرماندار دائما باید پاسخگو باشد و شبانه روزی به مردم خدمت کند و بداند مسئولیت یک امانت است و همه باید کمک کنیم تا فرماندار جدید هم در انجام کارهای باقیمانده موفق باشد.

photo_2023-05-27_21-55-51

کاظمی افزود: برخی از مدیران وقتی موانع و سختی ها را می بینند تازه به کار می افتند و با مشکلات می جنگند و در یک مقطع کوتاه موفق می شوند و این جنس مدیران ‌هرگز خسته نمی شوند، جسارت دارند، ترسو نیستند و مدیریت را صحنه جهاد می بینند و ما رسالت داریم از افرادی مانند آقای فتوحی حمایت کرده و فضا را برای افراد جدید و توانمند هم باز کنیم.

انتهای پیام

شهرستان آبیک ضمن تقدیر از خدمات حامد فتوحی فرماندار سابق، حجت الله مددخانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد.

در ادامه از خدمات حامد فتوحی فرماندار سابق تجلیل و حجت الله مددخانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آبیک معرفی شد.

 





عباس کاظمی در این مراسم اظهارداشت: دوران مسئولیت فرصتی کوتاه برای خدمت گذاری به مردم است و مدت آن مهم نیست بلکه عمق آن و تاثیرگذاری هر مسئول اهمیت دارد مانند شهید رجایی که فقط ۲۶ روز رئیس جمهور بودند اما همچنان خدماتش ماندنی است و این شهید مسیری را پیش روی ما بازکرد که همچنان آلگوست و باید در این مسیر حرکت کرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی گفت: فرماندار جدید کارنامه درخشانی دارد و صاحب ویژگی های مثال زدنی در حوزه مدیریت هستند و در مسیر اهداف انقلاب پای کار خواهند بود.

بخوانید:  راهکار هایی برای دوری از زوال عقل چیست؟

این مسئول یادآورشد: در دهه چهارم انقلاب باید سهم خود را در تاریخ انقلاب به جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ تبدیل کنیم اما برخی مدیران فقط گلایه می کنند که اعتبار و امکانات نداریم که این افراد هنوز در مسند مسئولیت هستند و فقط گلایه دارند که به نظر می رسد باید نسبت به پایان کار این مدیران اقدام کنیم.