مدیر استقرار ائمه جمعه کشور: بیش از ۸۸۰ پایگاه نماز جمعه در کشور فعال است

وی، با اشاره به اهمیت نقش قرارگاه‌های ملی و استان ائمه جمعه، تصریح کرد: یکی از اتفاقات مبارک کشور ایجاد و راه‌اندازی همین قرارگاه‌های ملی و استانی ائمه جمعه است. قرارگاه ملی با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و مسئولین ارشد کشوری برای طرح مسئله و تحلیل موضوعات تشکیل می‌شود و قرارگاه‌های استانی نیز با حضور ائمه جمعه سراسر شهرستان‌های  استان با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مسئولین دولتی استانی برای تحلیل مسائل مختلف استان از جمله فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از نتایج این حمله نشان دادن‌ مظلومیت مردم فلسطین و ظالم بودن اسرائیل بود. بر اساس گزارش‌های نهادهای اطلاعاتی از اسرائل تنها یک پوسته باقی مانده است و آمریکا و چند کشور غربی سعی دارند این پوسته ظاهری را با حمایت‌های خود حفظ کنند‌.

حجت‌الاسلام مزدجو، با اشاره به تقویت شبکه امامت و عنایت ویژه‌ رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع ویژه، افزود: حدود ۸۸۰ پابگاه نهاد امامت جمعه به پرچمداری ائمه‌ جمعه مشغول خدمتگزاری هستند و در راس آن‌ها نیز نمایندگان رهبری در استان‌ها برای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مزدجو افزود: حضور مسئولین دولتی در قرارگاه‌های استانی و شهرستانی و شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردمی از زیان امام جمعه، می‌تواند بسیار در حل چالش‌های استانی و منطقه‌ای اثرگذار باشد؛ چراکه بسیاری از نقدهای دلسوزانه در این جلسات مطرح می‌شود و از بروز بسیاری از چالش‌های اجتماعی و اقتصادی جلوگیری خواهد شد.
انتهای پیام



منبع

مدیر استقرار ائمه جمعه کشور عنوان کرد: اینکه مسئولین و رئیس جمهورهای کشورهای غربی بلافاصله پس از حمله در اسرائیل حاضر شدند نشان دهنده نگرانی‌های عظیم این ابرقدرت‌ها نسبت به خطر وجودی اسرائیل است.

بخوانید:  افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در دهدشت

مدیر استقرار ائمه جمعه سراسر کشور، ائمه جمعه را فرمانده قرارگاه‌های فرهنگی مناطق مختلف کشور دانست و گفت: بسیاری از مطالبات ائمه جمعه دغدغه‌های مردم است چراکه ائمه جمعه و جماعات ارتباط قوی با مردم دارند و با درد مردم آشنایی دارند چراکه بسیاری از مردم امام جمعه را سنگ صبور خود می‌دانند. 

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، حجت‌الاسلان حسن مزدجو، ظهر امروز (بیست و هفتم آبان ماه)، در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس، با اشاره به عملیات طوفانی الاقصی، اظهار کرد: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی اسرائل را در منطق فروپاشاند. با توجه به پیچیدگی عملیات و دست یاری خداوند در اجرای این عملیات، آن را معجزه الاقصی می‌دانم.